Tražite dobrog asfaltera? Prikupili smo i provjerili asfaltere koji rade u kraju Zagreb i okolici. Pošaljite upit i zainteresirani asfalteri će Vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Ugodan asfalter u Zagrebu, koji može izvesti: ručno asfaltiranje, polaganje novog asfaltnog sloja, asfaltiranje parkirališta, asfaltiranje pločnika i ceste, priprema terena za asfaltiranje, obnova asfalta ili drugo sigurno će se naći i za Vas.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Zadnji projekti u kategoriji Asfaltiranje, Zagreb
Postoji na 2/3 dvorišta podloga za asfaltiranje, 1/3 treba prvo iskopati pa postaviti podlogu i nakon toga sve asfaltirati ca 200 m2.
Damir
Potrebno je asfaltiranje cca 160m² dvorišta sa djelomično pripremljenom podlogom(na nekim djelovima potrebno je skidanje šljunka)
Alen B.
Potrebno je asfaltiranje dvorišta na gotovu podlogu 350+150m2. Debljina 6 cm, 0-11 granulacija.
Zrinko D.
Trebamo ponude za: Asfaltiranje 366.27 m2 parkinga na kojem se trenutno nalaze tlakavci. Njih je potrebno ukloniti jer nam voda prodire ispod njih u garaže na razini -1.
Detaljno je izmjereno što bismo trebali asfaltirati (jedan dio je trenutno trava ispod koje nam također prodire voda u garaže ispod).
Također je potrebno staviti jedan ODVODNI ŠAHT + spojiti isti sa susjednim šahtom (cca 7 m).
Samih betonskih tlakavaca ima: 350m2.
ZA ASFALTIRANJE:
38X5 (sa kanalom 0.4) =190 m2
18.6x5.5 (parking1)=102.3
18.2x1.6 (trava sa rubnikom)=29.12
11.6x0.5 (ispred ulaza i otoka)=5.8
7.1x5.5 (parking2)=39.05
TOTAL:366.27 m2
Gordana K.
Potrebno asfaltiranje prilaza sa ceste uz halu 10 x 40 m , priprema napravljena.
Zvonko D.
Asfaltiranje dvorista na betonsku podlogu I postavljene rubnjake. Molim kontakt putem mejla.
Pero C.
Potrebno je asfaltiranje ulaza ispred kuće. Ulaz u dvorište je armiran i betoniran , preko betona bi htio postaviti asfalt u debljini 5 do 8 cm. Površina cca 20 m2.
Joso S.
Potrebno asfaltiranje dvorišta cca 50 m2. Podloga su betonske ploče.
Zoran L.
Put do našeg zemljišta prolazi kroz šumu. Taj put kroz šumu je dužine cca 100 m i nakon kiše se kroz njega autom ne može proći. Tim putem normalno prolaze traktori ali autom se može samo za suhog vremena. Htjeli bi da taj put bude dovoljno funkcionalan da se njime može proći autom i nakon kiše. Dimenzije 110m dužine x 3m širine = 330m2.
Julijana B.
Potrebno asfaltiranje manje površine i uklanjanje starog oštecenog asfalta.
Miran L.
Potrebno asfaltiranje ceste dužine 2 km.
Josip
Nakon puknuća vodovodne cijevi dvorište je ostalo raskopano,te bi ga trebali asfaltirati.
Ivana T.
Potreban iskop dvorišta nasipavanje i asfaltiranje cca 100 m2.
Zvonko F.
Potrebna priprema i asfaltiranje dvorišta cca 150 m2.
Jurica H.
150 m2 asvaltiranje puta s rubnjacima (put je nasut i nabijen s šljunkom 40 cm), dvorište je isto tako nastuo i nabijeno i potrebno je asvaltirati cca 50m2.
Adnan D.
Potrebno asfaltiranje pješačkog djela cca 37 m2.
Arpad N.
Značajna prednost asfaltiranja je što radovi obično traju kraće od ostalih načina popločavanja, a to znači i puno manje smetnji na lokaciji na kojoj se radovi izvode. U usporedbi s drugim načinima cestogradnje, a posebice za veće površine, asfaltiranje je cjenovno povoljnije rješenje. Dodatna prednost asfalta je i što se asfaltne površine relativno lako održavaju, a manji popravci i obnove se lako rješavaju ponovnim asfaltiranjem oštećenih površina.
Glavni nedostaci asfalta su osjetljivost na ekstremne temperature, posebice na visoke, koje mogu omekšati asfalt, dok s druge strane niske temperature mogu uzrokovati krtost, pa čak i pucanje asfalta. Asfaltne površine su također manje otporne na velika opterećenja, pa se s vremenom mogu pojaviti udubljenja i pukotine. Stoga se asfalt ne preporučuje na mjestima gdje je promet intenzivan ili na mjestima gdje često prometuju teška vozila. Na kraju, ali ne i manje važno, asfaltne površine imaju nešto slabiju drenažnu sposobnost, pa je nužna i odgovarajuća drenaža.
Prvi korak je uklanjanje postojećeg kolnika, ako on postoji, i saniranje eventualnih oštećenja na tlu (nasipanjem zemlje, izradom tampona i sl.). Nasutu frakciju zatim treba sabiti kako bi se učvrstila podloga i izravnala površina koja će se asfaltirati. Slijedi priprema asfaltne mješavine u miješalici za asfalt, u kojoj se zagrijava bitumen i miješa s agregatima kao što su pijesak, šljunak i kamenje. Pripremljena asfaltna smjesa polaže se preko pripremljene površine uz pomoć specijalnih strojeva, poput finišera. Zatim se ravnomjerno raspoređuje, izravnava i zbija pomoću raznih valjaka kako bi se postigla željena glatkoća i debljina asfalta.
Asfaltiranje manjih parkirališta ili prilaza obično traje jedan do tri dana. To vrijeme podrazumijeva pripremu površine, pripremu asfaltne mješavine, sipanje i valjanje asfalta, ali ne i sušenje.
Asfalt se obično suši 24 do 48 sati. Duljina sušenja ovisi o vremenskim uvjetima, debljini premaza, ali i o drugim čimbenicima. Tijekom sušenja ne smije se hodati niti voziti po površini kako bi se spriječilo njezino oštećenje i deformacije.
Asfaltiranje je pogodno za različite površine, za glavne i lokalne ceste, parkirališta, prilaze, staze oko kuće, terase, teniska i košarkaška igrališta i slično.
Postoji više vrsta asfalta koje se upotrebljavaju namjenski, prema specifičnim potrebama i uvjetima. Najčešće se upotrebljava vruća mješavina asfalta. Sastoji se od agregata, veziva (bitumena) i punila za osiguravanje čvrstoće i trajnosti. Hladna mješavina se upotrebljava na nižim temperaturama ili za manje popravke. Takva mješavina ne zahtijeva zagrijavanje i može se upotrijebiti u gotovom obliku. Postoji i reciklirani asfalt - radi se od stare ostrugane mješavine koja se melje i ponovno upotrebljava kao podloga za novo asfaltiranje.
Preporučena debljina asfalta ovisi o namjeni asfaltne površine. Debljina asfalta za ceste obično se kreće između 5 cm i 15 cm, ovisno o prometnom opterećenju. Na parkiralištima debljina varira između 5 cm i 10 cm, opet ovisno o očekivanom opterećenju i namjeni parkirališta. Za prilaze je obično dovoljna debljina asfalta od 5 cm.
Asfaltiranje je stručan i tehnički izrazito zahtjevan posao koji obavljaju specijalizirane građevinske ili cestarske tvrtke. Ti izvođači posjeduju odgovarajuće znanje, iskustvo, alate, strojeve i opremu za kvalitetno izvođenje radova. Pri odabiru izvođača treba provjeriti njegovu stručnost, referencije i iskustvo te se konzultirati sa stručnjacima kako biste osigurali kvalitetan i željeni rezultat.
Asfaltne površine zahtijevaju redovito održavanje, ali ono je obično manje zahtjevno od nekih drugih vrsta cestogradnje. Održavanje asfalta podrazumijeva popravak pukotina i udubljenja, redovito čišćenje, premazivanje i ponovno brtvljenje itd. Pravilno održavanje asfalta je ključno za trajnu kvalitetu i izdržljivost asfalta. Ako se pravilno i redovito održavaju, asfaltne površine mogu trajati godinama bez većih problema.
Hitna sanacija asfalta nužna je u slučaju pukotina, udubljenja, odvajanja na asfaltnoj površini i kada je površina već istrošena. Oštećenja te vrste mogu stvoriti veće probleme, poput smanjenog otpora na vodu, otežane vožnje i općenito pridonose lošem izgledu asfalta, pa ih stoga treba što prije sanirati.
Odgovor na ovo pitanje nije jednoznačan. Općenito, asfalt je prikladan za oblaganje prilaza i staza oko kuće, ali asfalt je monoton materijal koji se tradicionalno više veže za javne putove. Okućnica će sasvim sigurno izgledati puno ljepše i prirodnije ako se poploči kamenom, ciglom ili betonom, dok se asfalt može upotrijebiti samo za određene površine, odnosno u ograničenoj mjeri - primjerice samo za prilaz garaži.
Cijena asfaltiranja ovisi o mnogim čimbenicima, o debljini asfalta, mjestu izvođenja radova (dalje i teže pristupačne lokacije podrazumijevaju veću cijenu), težini terena (nagib i sl.), stanju postojećeg zemljišta (je li teren izložen većem riziku od poplava i odrona ili treba nasipati veću količinu nivelirajućeg materijala za izravnavanje), te dodatnih usluga.