Tražite dobrog prijevoznika? Prikupili smo i provjerili prijevoznke koji rade u kraju Zagreb i okolici. Pošaljite upit i zainteresirani prijevoznici će Vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Iskusan prijevoznik u Zagrebu sigurno će se naći i za Vas.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Zadnji projekti u kategoriji Transport, prijevoz tereta, Zagreb
Potreban prijevoz kamiona iz Švedske (Loftsdalen) do Zagreba, dimenzije v3200 d8750..
Domagoj M.
Prijevoz kamena 45m3 100 do 300mm iz kamenolom Novi Golubovec za Zagreb šleperom 30t.
Luka Ć.
Potreban je prijevoz panelnih novih zapakiranih garazanih vrata duzine 5.6 metara od glavnog sladista hormanna u Zaprešicu na Gornji Bukovac u Zagrebu.
Dario B.
Potreban odvoz trupca i granja od drveta topole sa zbrinjavanjem.
Marinko Č.
Potreban odvoz stare drvene stolarije: 9 prozora 140x90 i 3 balkonska vrata (prepiljena na 2 dijela).
Iva M.
U subotu u prije podnevnim satima mi je potrebno prevesti tuš kadu od Feroterma u Ilici (Ilica 265) do stana koji je na možda kilometar udaljenosti,
Blažević
Potreban odvoz i zbrinjavanje na propisan deponij salonitnog azbestnog crijepa, kol. cca 2.5 palete
Danko G.
Potrebno mi je prevesti 7 kubika pijeska izbuagreba za otok Vis. Ukoliko nemozete na otok Vis onda za Split.
Kristina
Trebali bi prijevoz 4 tone betonskih kocki (4 palete, svaka 1t). Iz Brežica do Zagreba (Dubrava). Za istovar potreban je kran.
Monika Ž.
Potreban je kamion opremljen grajferom i, po mogućnosti, kapacitetom od 8 do 30 m³, kako bi se u jednom prevozu mogla ukloniti otpadna šuta s našeg dvorišta. Pristup lokaciji je odličan i ima dovoljno prostora za manevar.
Ukoliko nije dostupan kamion velikog kapaciteta, zainteresirani smo i za standardni kamion kapaciteta do 10 m³, također opremljen grajferom, s obzirom da je ukupna količina šute otprilike 15 m³.
Davor B.
Potreban prevoz 6 paleta umjetnog kamena iz Kamen dizajna Zagreb .
Vinko P.
Traži se usluga prijevoza stambenog kontejnera sa dizalicom(kranom) na relaciji Sisak(Martinska Ves)-Medulin,dimenzije su navedene 600x240x240 cm.
Ivica Č.
Prijevoz kontejnera potrebna dizalica 6x2,4 m.
Vidić V.
Utovar u Ljubeščici i istovar u Zagrebu, Gornja Dubrava.. pozeljno kranom.
Renato
Trebamo prenjeti 200m3 pijeska s jednog gradilišta na drugo.
Matea
Trebam prijevoz 8 bačvi od 200l od Zagreba do Splita.
Magdalen
Odgovor je potvrdan. Postoje autoprijevoznici koji su specijalizirani za tu vrstu prijevoza i raspolažu velikim brojem kamiona pogodnih za prijevoz različitih vrsta građevinskog materijala, kao što je pijesak, cement, drvo, cigla, metalni profili itd. Uz odgovarajuću opremu i stručno osposobljene vozače, takve specijalizirane tvrtke osiguravaju sigurnu i pouzdanu dostavu građevinskog materijala na gradilište i s gradilišta na otpad.
Autoprijevoznici imaju odgovarajuće dizalice, viličare ili pak druge vrste strojeva i alata za učinkovit i siguran utovar materijala na vozila, kao i istovar na željenoj lokaciji. S pojavom tih specijaliziranih tvrtki gotovo je u potpunosti eliminirana potreba za iznajmljivanjem posebne opreme, ručnim utovarom i istovarom, dok je s druge strane transport građevinskog materijala znatno lakši i brži.
Među najvažnijim čimbenicima su udaljenost između početne i krajnje točke isporuke, težina i količina materijala, vrsta potrebnog transportnog vozila, složenost transporta (primjerice pristup gradilištu), stupanj hitnosti posla, kao i dodatne usluge koje mogu biti potrebne, poput utovara, istovara ili skladištenja. Kako biste doznali odgovarajuću cijenu, preporučujemo vam da se konzultirate s nekoliko transportnih tvrtki i zatražiti više ponuda. Pri odabiru autoprijevoznika najbolji izbor nije uvijek najniža cijena, već kvaliteta usluge, pouzdanost, iskustvo i osiguranje koje izvođač nudi.
Vrijeme isporuke ovisi o brojnim čimbenicima uključujući udaljenost između početne i krajnje točke, prometne uvjete, logističke izazove, rasporede prijevoza i sve dogovorene rokove isporuke. Savjetujemo vam da prije početka radova sklopite ugovor kojim ćete definirati sve specifičnosti, obveze i zahtjeve.
Da. Kod takvog transporta posebna pažnja se posvećuje zaštiti materijala tijekom transporta.
Autoprijevoznici obično sami poduzimaju odgovarajuće mjere opreza, poput osiguranja tereta, upotrebe zaštitnih materijala poput posebne ambalaže i slično, kao i pažljivo planiranje rute. Obučeni vozači jamče sigurnu vožnju, prate stanje tereta tijekom prijevoza i izbjegavaju iznenadne udare ili druge opasne situacije koje mogu uzrokovati oštećenje ili gubitak građevinskog materijala i drugih osjetljivih stvari.
Da, neke prijevozničke tvrtke vam mogu ponuditi i usluge skladištenja i čuvanja građevinskog materijala. To je osobito korisno u slučajevima kada materijale treba dostaviti unaprijed ili kada gradilište nije spremno za trenutačnu isporuku. Prijevoznici mogu osigurati sigurno skladištenje građevinskog materijala u svojim skladištima te organizirati isporuku na određeno mjesto prema željenom rasporedu.
Kamionski prijevoznici obično preuzimaju određenu razinu odgovornosti za moguću štetu ili gubitak građevinskog materijala tijekom transporta. Međutim, opseg odgovornosti ovisi o uvjetima i dogovorima između ugovornih strana, kao i o osiguranju koje autoprijevoznička tvrtka ima. Stoga prije sklapanja ugovora provjerite koje osiguranje autoprijevoznik ima, kao i kakve police ima za slučaj oštećenja ili gubitka. U slučaju oštećenja ili gubitka građevinskog materijala treba odmah obavijestiti autoprijevoznika i pokrenuti postupak za utvrđivanje odgovornosti i eventualnu naknade štete u skladu s ugovorenim uvjetima.
U nekim slučajevima za prijevoz građevinskog materijala mogu biti potrebne određene dozvole. To može uključivati dozvole za prijevoz preko određenih cesta, prijevoz opasnih tvari, prekogranični prijevoz ili bilo kakve posebne zahtjeve u pogledu težine, dimenzija ili vrste tereta. Prije nego što unajmite tvrtku za transport, provjerite s njima sve potrebne dozvole i propise kako biste bili sigurni da su u skladu sa zakonom i kako biste izbjegli probleme prilikom prijevoza građevinskog materijala.