Cijena usluge čišćenja jako ovisi o složenosti ili točnosti čišćenja, učestalosti čišćenja, sredstava za čišćenje itd. Cijene čišćenja također ovise o regiji u kojoj živite, udaljenosti vašeg doma od središta grada i vrsti čišćenja - bilo da je riječ o ručnom ili strojnom čišćenju. Sat za čišćenje počinje oko 9 EUR. Treba napomenuti da obično osoba koja čisti, čisti najmanje 2 sata. Iz ovoga možemo zaključiti da će nas posjet tvrtki za čišćenje koštati najmanje 18 EUR. Cijene za generalno čišćenje kuće su malo veće, uglavnom ovisno o kvadraturi, broju prozora koji je potrebno oprati i kreće se od oko 90 EUR za stan. Opće čišćenje kuće skuplje je i kreće se od 190 EUR. Približna cijena dnevnog čišćenja ureda (1200 m2/radnik) je 2 EUR/m2.
Kome povjeriti usluge čišćenja? Pošaljite upit odgovarajućim i ocijenjenim izvođačima u vašem području - besplatno i bez obveze! Jednostavno ispunite obrazac u nastavku.
vaša količina
jedinica
Okvirna cijena
vaša cijena
Cijena za kemijsko čišćenje tapecirane stolice
Cijena za kemijsko čišćenje tapecirane kutne garniture
Cijena za čišćenje s parnim čistačom
Čišćenje doma za neke je mukotrpan postupak koji oduzima puno energije, ali i vremena, a toga nam uvijek nedostaje u užurbanom vremenskom rasporedu. Ako vam financijska situacija dopušta, možete unajmiti servis za čišćenje, koji će uštedjeti vaše dragocjeno vrijeme, koje biste vjerojatno radije posvetili ugodnijim aktivnostima, dok će vaš prostor unatoč tome i dalje biti čist.
Najam servisa za čišćenje štedi vaše dragocjeno vrijeme, koje ćete radije posvetiti ugodnijim aktivnostima.
Možete se odlučiti za čišćenje cijelog stana ili samo nekih prostorija koje se najčešće upotrebljavaju, poput kuhinje, kupaonice i zahoda. Trebate također odlučiti želite li usluge koje nadilaze obično čišćenje, poput čišćenja prozora ili lustera. Servis za čišćenje može odbiti određene specijalizirane usluge ako nije dovoljno stručan za obavljanje tih usluga, jer uslijed nestručne izvedbe (visinsko čišćenje prozora ili premazivanje parketa) može doći do ozljede ili štete. Za te ćete se usluge morati obratiti odgovarajućim stručnjacima.
Većina servisa za čišćenje nudi različite pakete za čišćenje. Kod običnog čišćenja možete očekivati da će prostori biti usisani, prašina obrisana, površine oprane i očišćene. Čistač/ica neće, primjerice, očistiti prozore, unutrašnjost ormara ili pojedinačnih predmeta, odnosno namještaja itd. Za to ćete morati naručiti generalno ili drugo specijalizirano čišćenje.
1.2. Trajanje čišćenja
Procijenite koliko će trajati čišćenje vaše kuće. Većina servisa za čišćenje će vas upitati o veličini kuće/stana, broju spavaonica ili kupaonica, kao i kakva je vaša rutina čišćenja. Primjerice čišćenje dvosobnog stana obično traje oko 4 – 5 sati. Ako prostorije već dugo nisu čišćene, onda čišćenje može trajati i dulje.
Također trebate odlučiti i koliko često želite da se vaš dom čisti. Ovisno o potrebama vaše obitelji, usluge možete trebati samo jednom, dva ili više puta mjesečno. Ako imate veći proračun i užurbani raspored, onda se možete odlučiti za češće posjete. Također možete dogovoriti i tjedni raspored, što omogućava čistaču/ici da svaki tjedan temeljito očisti jednu prostoriju, u skladu s vašim željama.
Ako imate posebne želje ili potrebe, možete i sami nabaviti sredstva za čišćenje. Možda ćete, primjerice, željeti da se vaš stan čisti prirodnim sredstvima za čišćenje. Također, možda ćete sa servisom za čišćenje dogovoriti nižu cijenu usluge ako sami osigurate sredstva za čišćenje.
Prije nego što počnete pozivati potencijalne servise za čišćenje, razmotrite svoje financijske mogućnosti, odnosno koliko ste spremni platiti čišćenje. To će vam također omogućiti donošenje pravilne odluke o tome koje si usluge možete priuštiti.
Kada za čišćenje angažirate poduzeće umjesto pojedinca, poduzeće preuzima odgovornost za posao koji obavlja čistač/ica. Ova je opcija općenito bolja svima koji možda nemaju vremena niti znanja da se zaštite od konflikata s pojedinačnim izvođačima. Ako se odlučite za angažiranje servisa za čišćenje, cijena će biti nešto viša, ali vi možete biti bez brige.
U pravilu profesionalni servis za čišćenje ima sva nužna osiguranja i certifikate za obavljanje djelatnosti. Pojedinačni samozaposleni izvođač obično nema posebna osiguranja. Pouzdan servis za čišćenje ima interni pravilnik za postupanje u slučaju štete u vašem domu. To uključuje sva moguća oštećenja koja mogu nastati tijekom čišćenja na namještaju i drugoj opremi stana, eventualne pokvarene predmete ili predmete koji nedostaju itd. Bez obzira na pravilnik, preporučujemo da izvođača prethodno upozorite na osjetljivije predmete, odnosno opremu u stanu koja možda zahtijeva posebnu njegu. Ako se usprkos tome dogodi nešto neugodno, servis za čišćenje će vam na temelju osiguranja nadoknaditi štetu, dok vam je neosigurani pojedinačni izvođač vjerojatno neće nadoknaditi.
Osobe u vašoj blizini znaju što trebate i iskreno će vas savjetovati na temelju vlastitog iskustva s različitim izvođačima ili servisima za čišćenje.
Većina servisa za čišćenje na svojim internetskim stranicama ima brojne pozitivne reference, osobito ako je tvrtka velika i posluje već nekoliko godina. Pregledom referenci i mišljenja korisnika dobit ćete uvid u rad servisa. Doznat ćete, primjerice, dolazi li čistač navrijeme, odnosno obavijesti li barem u slučaju kašnjenja. Za još objektivnije podatke pregledajte brojne ocjene raznih servisa za čišćenje na portalu Mojmojster i pročitajte mišljenja korisnika.
Servisi za čišćenje nude razne pakete za čišćenje, međutim, možete se dogovoriti i za personaliziranu ponudu, koja je prilagođenu vašim potrebama i željama. U nastavku opisujemo neke od najčešćih vrste čišćenja.
Ovo čišćenje obavlja se u redovitim vremenskim intervalima. Može biti jedanput tjedno, dvaput mjesečno ili jedanput mjesečno, odnosno po želji. Kod redovitog čišćenja moguć je dogovor, odnosno možete se usput dogovarati o tome što želite da se očisti. Uobičajeno redovito čišćenje obuhvaća usisavanje, pranje poda i uklanjanje prašine s vidljivih površina, vanjsko čišćenje ormarića, čišćenje prekidača i kuka, pražnjenje otpadaka. U kuhinji se očisti štednjak, sudoper, armature, kuhinjski zid. U kupaonici se, naravno, očisti zahod, umivaonik, armature, tuš-kabina, tuš-kada, sifoni, ogledala... U spavaonicama se može također zamijeniti posteljina. Redovito čišćenje ne obuhvaća čišćenje prozora, unutrašnjosti ormarića i kuhinjskih uređaja itd.
Potpuno čišćenje stana za većinu je velik izazov. Jedna osoba ne može sama obaviti generalno čišćenje u jednom danu. Dakle, generalno čišćenje obavlja se u etapama, pa stoga stan nikada nije potpuno očišćen.
Međutim, servis za čišćenje može generalno čišćenje vašeg doma završiti u jednom danu. Više čistača/ica će vas prostor usisati, očistiti pod, obrisati prašinu, očistiti kuhinjske elemente (unutrašnjost pećnice, hladnjaka). Temeljito će od stropa do poda očistiti kupaonicu i unutrašnjost ormara u svim prostorijama. U generalno čišćenje spada i čišćenje prozora, okvira prozora i polica.
Generalno čišćenje se u naseljenom stanu obavlja jednom do dva puta godišnje, inače se čišćenje ove vrste obično naručuje prilikom selidbe, odnosno prilikom preseljenja u novogradnju ili nakon završetka radova u stanu. Neki servisi nude i generalno čišćenje podruma, potkrovlja, kotlovnica i garaža.
Također možete naručiti dubinsko čišćenje garnitura za sjedenje, fotelja, tapeciranih kuhinjskih stolica, prostirki i madraca. Za dubinsko čišćenje treba imati specijalnu opremu (usisivač, četke, sredstva za čišćenje), koja je skupa i nije dostupna običnom korisniku. Dubinsko čišćenje treba obaviti barem 1 x godišnje, a češće za ljude s alergijom i astmom. Pomoću dubinskog čišćenja riješit ćemo se grinja i sitne prašine, kao i tragova cigaretnog dima. Tkanina ima ugodan miris nakon čišćenja, a boje su osvježene. Na raspolaganju je i ekološko dubinsko čišćenje.
Parno čišćenje
Parno čišćenje osobito je prikladno za čišćenje radijatora, fuga između keramičkih pločica i teško dostupnih područja. Možemo očistiti i sve površine u kuhinji i kupaonici, sve podne površine, prozore, vrata (zajedno s okvirima). Praktički sve površine u stanu možemo parnim čišćenjem dezinficirati i besprijekorno očistiti. Prednosti parnog čišćenja je što uklanja nečistoće na nepristupačnim mjestima i dezinficira površine. Njime možemo ukloniti kamenac i razne mrlje. Za temeljito čišćenje parom ne trebate nikakva sredstva za čišćenje, stoga je ta vrsta čišćenja najzahvalnija, kako za ljude, tako i prirodu.
Čišćenje prozora
Čišćenje prozora obuhvaća čišćenje stakala, okvira prozora i polica. To je vrlo zahtjevan i dugotrajan podvig ako se tog posla prihvatite sami. Međutim, prostor doista nije čist sve dok nisu čisti prozori i sve staklene površine.
Čišćenje pločica
U prostorijama gdje je puno vlage na keramičkim pločicama i fugama skuplja se kamenac i plijesan. Zbog toga se tamo nakuplja i ostala prljavština, koja je, naravno, vrlo neprijatna. Ove probleme rješavamo temeljitim čišćenjem pomoću prikladnih profesionalnih sredstava za čišćenje i opreme. Može se upotrijebiti i parno čišćenje koje potpuno dezinficira površinu. Kompletna dezinfekcija sprječava ponovno formiranje plijesni i drugih prljavština, barem za neko vrijeme.
Čišćenje parketa
Temeljito čišćenje parketa preporučuje se nakon renoviranja, kada se na parketu nakupe tvrdokorne nečistoće, koje treba pažljivo ukloniti. Pritom treba biti dovoljno stručan jer parket ne podnosi agresivno čišćenje. S godinama parket mijenja boju, osobito uljeni parketi. Ovo obezbojenje kod lakiranog parketa rješavamo temeljitim čišćenjem i premazivanjem, kao i redovitim obnavljanjem zaštitnog premaza. Uljeni parketi zahtijevaju češće podmazivanje radi zaštite površine.
Čišćenje linoleuma i gume
Kod temeljitog čišćenja podnih površina od linoleuma, PVC-a ili gume, treba uvijek prvo ukloniti stari zaštitni premaz, a tek kada se površina osuši nanosimo novi premaz, koji može biti u mat ili sjajnoj verziji. Nakon svakog novog habanja premaz se može ponovno zamijeniti.
Ugovorom o suradnji definirate uvjete i međusobne odnose između vas i servisa za čišćenje. Dobro je potpisati dokument, koji sadrži sve nadležnosti servisa, vaša očekivanja u vezi s čišćenjem (kada, kako, koliko često će se čistiti), dodatne usluge koje želite, također mjere koje će se poduzeti u slučaju da izvođač prouzrokuje štetu. Potpisivanje takvog sporazuma pomaže u sprječavanju svih mogućih nejasnoća ili nesuglasica tijekom suradnje.
Poštujte dogovor s poduzećem o tome trebate li biti kući dok se obavlja čišćenje. Neka poduzeća mogu tražiti da ostanete u kući dok su čistači/ce tamo. Na taj način tvrtke se mogu zaštititi u slučaju da nešto nestane iz vašeg stana. Neka poduzeća nemaju stav u vezi s time, stoga to vrijeme možete iskoristiti za druge poslove izvan stana. Ako ste kod kuće tijekom čišćenja, ne provjeravajte čistače na svakom koraku. Ne zaboravite da su oni stručnjaci i profesionalci i rade ono za što ste ih unajmili.
Neka poduzeća mogu zahtijevati da kućnog ljubimca izvedete izvan kuće u vrijeme koje je predviđeno za čišćenje, ili da ga ograničite na određeni prostor. Ako poduzeće nema takve zahtjeve, onda je dobra ideja da se pobrinete da se čistač/ica i vaš kućni ljubimac upoznaju i tek kada se uvjerite da je sve u redu, ostavite ih same u stanu.
Osigurajte čistaču/ici pristup svome domu. Ako niste kod kuće, morat ćete čistaču/ici osigurati ključ kako bi mogli samostalno pristupati stanu ili kući. U pisani ugovor s tvrtkom možete uključiti klauzulu o sigurnoj predaji ključeva čistaču/ici i tako osigurati da ih neće kopirati ili davati drugim čistačima/icama bez prethodnog dogovara s vama.
Prije nego što čistač/ica počne raditi, prošetajte zajedno kroz sve prostorije. Upozorite ga/je na pokvarene aparate ili oštećenja koja treba izbjegavati. To je također pravo vrijeme da mu/joj pokažete sva područja koja zahtijevaju posebnu pozornost ili dodatno čišćenje.
Objasnite svoja očekivanja kako biste spriječili zbrku. Uvjerite se je li upoznat/a s vašim očekivanjima. Time ćete osigurati da ste vi, tvrtka i zaposlenici, svi na istoj strani. Osobito ako imate specijalizirani dogovor s poduzećem, na taj način ćete izbjeći bilo kakve frustracije ako sve željene površine ne budu očišćene ili ako dođe do nepotrebnih troškova za čišćenje površina koje ste namjeravali sami očistiti. Također, odredite vrijeme dolaska u dogovoru s čistačem/icom.
Prije dolaska čistača/ice dobro je da se sami pobrinete za opći nered u stanu. Vrijeme i energiju koje će radniku uzeti pospremanje i slaganje igračaka i odjeće s poda bilo bi bolje iskoristiti za dublje čišćenje površina. To prije svega vrijedi ako ste uslugu s servisom dogovorili po satnici.
Proslijedite tvrtki pristojne povratne informacije o čistaču/ici nakon prvih nekoliko posjeta. Naravno, uključite i neke prijedloge ili pitanja u vezi s njegovim/njenim poslom, ako ih imate. Upoznajte ih s vašim željama da određene stvari učine drukčije ako mislite da to tako treba. Obratite pozornost na to da s čistačem/icom postupate profesionalno, ljubazno i s poštovanjem. Ako niste zadovoljni uslugom, pozovite poduzeće izravno i točno objasnite zašto njegov/njezin rad nije u skladu s očekivanim. Sigurno ćete moći sklopiti precizniji dogovor s tvrtkom, što će svakako biti lakše od ponovnog pokretanja postupka traženja prikladnog servisa za čišćenje.
emajstor.hr pomaže pri ocjeni investicije i izboru izvođača za vaš dom
Dubinsko čišćenje
Potrebno dubinsko ciscenje madraca, taburea i stolica. 180 € do 300 €
Čiščenje stana tjedno
Trebala bi osobu za čiščenje stana moje majke jednom tjedno. Stan ima 55 m2, nalazi se u Bujama
Sve bi trebalo, podovi, plafoni i namještaj, opremu..
450 € do 750 €
Čišćenje kuća za odmor
Tražimo pouzdanu uslugu čišćenja za osnovno čišćenje kuće za odmor nakon renovacije. Ima pet spavaćih soba s kupaonicama i dnevni boravak s kuhinjom. . 90 € do 150 €
Magazin sa svježim idejama i savjetima naših autora za uređenje doma.