Rado ćemo odgovoriti na Vaša pitanja

Ako imate pitanje o projektu, ostavite upit i u roku od, najkasnije, jednog dana ćemo Vas nazvati. Za sve ostale nejasnoće pogledajte česta pitanja i odgovore. Ako još uvijek nismo odgovorili na Vaša pitanja, nazovite nas.

Općenito

1. Zašto bih trebao koristiti Emajstor?


Svima koji grade i renoviraju Emajstor olakšava potražnju za izvođačima i smanjuje rizik. Samo ispunite upit u nekoliko klikova i spojit ćemo vas s odgovarajućim i provjerenim tvrtkama. Na taj način ćete uštedjeti puno vremena i izbjeći moguće probleme pri izvedbi.

2. Da li tu uslugu trebam platiti?


Usluga je potpuno besplatna za korisnike. Također ne naplaćujemo nikakvu proviziju. Platforma se financira pretplatama izvođača.

3. Da li Emajstor izvodi gradnju ili adaptaciju?


Emajstor nije građevinski ili obrtnički izvođač, niti nudi usluge planiranja i projektiranja. Emajstor brine o informiranju, edukaciji i povezivanju investitora s izvođačima.

4. Zašto bih vam povjerio informacije o meni i mom projektu?


Vaši podaci su kod nas sigurni. Sve informacije o projektu i Vaši kontakti vidljivi su samo izvođačima koje smo odabrali i koji su adekvatni Vašem projektu. Objavite li više informacija, odaziv svih zainteresiranih tvrtki bit će bolji i brže ćete se dogovoriti oko realizacije.

Upit

Kako predati upit?


Slanje upita je jednostavno. Sve što trebate učiniti je ispuniti web obrazac. Za svaki prozor u obrascu, na temelju odabrane kategorije, postavljamo pitanja koja vam pomažu da bolje opišete svoj projekt.

Zašto Vam je potreban moj telefonski broj i e-mail adresa?


Broj telefona je obavezan jer svaki upit provjeravamo pozivom. Postavljamo dodatna pitanja i po potrebi dopunjujemo podatke. Isto tako, broj telefona na koji ste dostupni neophodan je za kontaktiranje zainteresiranih izvođača. Aktivna e-mail adresa je obavezna, preko nje ćete primati sve obavijesti vezane uz Vaš projekt. Obavezno navedite kontakte osoba koje su upoznate s detaljima projekta i odgovorne su za njegovu provedbu.

Za koje djelatnosti mogu poslati upit?


U Emajstoru pokrivamo 220 kategorija za gradnju i obnovu. Za gotovo sve usluge vezane uz gradnju i projektiranje možete poslati upit. Za određene kategorije trebat će nam više informacija, kao što su nacrti, popisi radova i drugi dokumenti.

Ne znam što mi točno treba. Mogu poslati upit?


Emajstor je namijenjen izvedbi. Ako još uvijek niste odlučili što trebate, možete se obratiti našem medijskom centru, koji je posvećen usmjeravanju i podršci prije izgradnje i renoviranja. U slučaju da trebate samo savjet, možemo vam dati kontakt izvođača koji će vam pomoći.

Zanima me samo cijena. Trebam li predati upit?


Ukoliko vas zanima samo okvirna cijena, uputit ćemo vas na investicijski kalkulator cijena za svih 220 kategorija u sustavu. Ako planirate izvoditi radove i želite znati razlike između različitih opcija, možete poslati upit ako imate dovoljno informacija o tome što želite.

Nisam siguran da bih izvodio takav projekt. Jesu li takvi projekti zanimljivi?


Ako ste u ranoj fazi odlučivanja hoćete li projekt uopće realizirati, upućujemo vas na media centar i investicijski kalkulator cijena. Kada budete sigurni da ćete projekt izgradnje ili obnove realizirati, još jednom Vas pozivamo da pošaljete upit. Ukoliko ste već poslali upit, utvrdili smo da izvedba istog još nije aktualna, projekt neće biti proslijeđen u bazu, ali možete označiti datum kada ćemo Vas ponovno nazvati i ažurirati projekt.

Moj upit još nije objavljen, možda nešto nije u redu?


Svakodnevno primamo mnogo upita, pa se može dogoditi da Vaš projekt ostane izgubljen kod nas, zbog čega se unaprijed ispričavamo. U tom slučaju molimo da nas nazovete. Postoji mogućnost da smo Vas nekoliko puta pokušali nazvati u proteklih nekoliko dana. U tom slučaju, nakon neuspješnog poziva, šaljemo Vam poruku na Vašu e-mail adresu. Ako vratite poruku ili poziv, odmah ćemo ga objaviti.

Dobio sam poruku da niste našli izvođača, što da radim?


Unatoč velikoj mreži izvođača koji aktivno sudjeluju s nama, može se dogoditi da ne nađemo interes među izvođačima. Općenito, tvrtke su manje zainteresirane na vrhuncu sezone, pogotovo ako je Vaš projekt manje financijske vrijednosti. U nekim slučajevima, kada Vam je potrebna vrlo specifična djelatnost, a Vaš je projekt udaljen, dogodi se da uopće nemamo odgovarajuću tvrtku u našoj mreži. Ako želite, možete kontaktirati svog administratora, a mi ćemo se potruditi da takav projekt bude uspješno razmotren u budućnosti.

Dobio sam poruku da nemate dovoljno podataka, što da radim?


Detaljan opis vrlo je važan za uspjeh traženja pravih tvrtki. Ukoliko shvatimo da niste dostavili dovoljno podataka za projekt da bi izvođači mogli odgovoriti, pozvat ćemo Vas da ga dopunite. Opsežniji i laički opis, skice i slike postojećeg stanja ili referentni primjeri dovoljni su da adekvatne tvrtke brzo reagiraju. Kada mislite da ste odgovorili na naša dodatna pitanja, kliknite kako biste svom administratoru rekli da objavi taj upit.

Danas sam poslao sličan upit kao prije nekoliko dana, zašto ga niste objavili?


Ukoliko ste podnijeli novi upit, na koji nije bilo odgovora od strane izvođača, spajamo oba upita i dodajemo nove potencijalne tvrtke. Budući da uvijek tražimo odgovarajuće i lokalne tvrtke, slanjem novog upita ne možemo jamčiti da ćete pronaći potpuno nove izvođače i značajno poboljšati odaziv. Emajstor nije oglasnik, gdje bi ponovna objava oglasa donijela bolje rezultate.

Izbor izvođača

Još čekam na nacrte i popise, mogu li ih naknadno objaviti?


U slučaju novogradnje ili projekata za koje je potrebna dokumentacija, možete naknadno dodati nacrte i istovremeno ih predati izvođačima. Priloge možete brisati i dodavati kroz kompletan proces usklađivanja s predloženim izvođačima.

Neki izvođači su zainteresirani za projekt, što je sljedeći korak?


U svakom slučaju savjetujemo da nazovete izvođače koji su iskazali interes i provjerite da li je moguće izvesti u željenom terminu. Ako postoji mnogo izvođača na temelju njihovih ocjena, možete odabrati najboljeg klikom na ikonu zvjezdice. One koje Vam se ne čine prikladnima možete izbrisati s popisa klikom na izbriši i odabirom razloga za brisanje.

Nitko od izvođača nije me kontaktirao jesu li tvrtke uopće zainteresirane?


Pogotovo u špici sezone, izvođači su vrlo zaposleni. Unatoč tome što ste ih o svom projektu obavijestili putem e-mail adrese, SMS poruke ili mobilne aplikacije, mogu propustiti priliku. Ukoliko vam se niti jedan izvođač nije javio u roku od nekoliko dana, savjetujemo da ih nazovete još jednom. Ukoliko se radi o projektu veće vrijednosti, a odaziv nije bio dovoljan, obratite se svom administratoru koji će provjeriti gdje je problem nastao.

Previše je interesa za moj projekt, možete ukloniti upit?


Ukoliko postoji preveliki interes za vaš projekt i kontaktirali su vas brojni izvođači, možete zaustaviti potragu za novim zainteresiranim tvrtkama klikom na „zaustavi traženje“. Upit drugim odgovarajućim izvođačima u mreži koji još nisu u projektu neće biti vidljiv. Ponovnim klikom možete postaviti pretragu. Ukoliko upit više nije aktualan, molimo da obavijestite izvođače i zaključite ga.

Izvođači nisu primjereni za projekt, možete li nam kako pomoći?


Ukoliko ste shvatili da izvođači nisu adekvatni za projekt, možete se obratiti Vašem administratoru koji će pokušati naći odgovarajućeg izvođača.

Želio bih druge izvođače, što napraviti?


Uvijek predlažemo sve izvođače koji su lokalni i odgovaraju specifičnostima i veličini projekta. Ukoliko uočimo da izvođači nisu adekvatni za realizaciju Vašeg projekta, to možete prijaviti administratoru koji će ih zamijeniti. U slučaju da želite druge izvođače s ciljem prikupljanja većeg broja ponuda, ne možemo vam garantirati novog izvođača. (uvjeti korištenja). U skladu s kvalitetom, svaku napisanu reklamaciju provjeravamo sa izvođačem i klijentom. Ukoliko saznamo da je izvođač primio dvije opravdane reklamacije koje nije riješio, isključujemo ga iz sustava.

Izvedba i ocjena

Kojeg izvođača izabrati?


Kada odlučujete o izvođaču, nemojte se fokusirati samo na najnižu ponuđenu cijenu. Zagovaramo kvalitetu na platformi Emajstor, stoga Vam savjetujemo da na temelju stručnosti, usporedbe referenci i njihove ocjene odaberete tvrtku s najoptimalnijim ponudama.

Ako uzmete u obzir kvalitetu i stručnost izvođača, u budućnosti ćete izbjeći brojne probleme i poskupljenja zbog ispravljanja grešaka.

Izabrao sam izvođača, što sad?


Ukoliko ste se odlučili za izvođača, sljedeći korak je potpisivanje njegove pisane ponude. Za projekte većih vrijednosti savjetujemo da sklopite građevinski ugovor. Većina će izvođača zahtijevati avansno plaćanje ili materijalne troškove.

Trebam li tražiti račun za usluge?


Potrebno da za svaku obavljenu uslugu zatražite račun. Ne samo da to zahtijevaju važeći zakoni, već i račun štiti Vas kao potrošača. Račun je dokaz izvršene usluge. Samo uz račun možete podnijeti zahtjev za popravak očitih, a kasnije i skrivenih grešaka.

Izvođač je započeo s radovima, što moram napraviti?


Za radove gdje dokumentacija i nadzor prema zakonu nisu potrebni, savjetujemo da vjerujete izvođaču i povremeno provjeravate usklađenost urađenog s dogovorenim. Ukoliko uočite grešku tijekom radova, odmah obavijestite izvođača, on je dužan popraviti greške. Za fasaderske i krovopokrivačke radove zatražiti dokaz o primjeni sistemskih rješenja. Svakako, nije preporučljivo kontrolirati svaki aspekt izvođačevog rada do te mjere da ometate majstora jer će samim time nastati još više grešaka.

Izvođač je završio s radovima, kako ocjeniti?


Ako je izvođač završio s radovima, molimo Vas da zaključite upit, priopćite kojeg izvođača biste željeli ocijeniti te date ocjenu. Ocijenite njegovu kvalitetu, spremnost na stručne savjete i cijenu. Potreban je i kratak opis aspekata koje želite pohvaliti i čimbenika koje želite kritizirati.

Zašto vam je potrebna ocjena?


Emajstor je sustav koji konstantno teži transparentnosti hrvatskog građevinskog tržišta. Svaka ocjena, pa tako i negativna, služi za razvrstavanje tvrtki na kvalitetne i nekvalitetne. Vaša pomoć će dobro doći i svim ostalim investitorima koji grade i obnavljaju kako bi ponovili vaša dobra iskustva i izbjegli loša.

Zašto još uvijek dobivam vaše e-poruke iako sam završio projekt?


Ako upit niste završili sa klikom na gumb zaključi upit , to znači da sistemu niste rekli da Vaš projekt više nije aktivan. Shodno tome, sistem smatra da je Vaš projekt aktivan te Vam na e-mail adresu šalje poziv da nas obavijestite o stanju projekta. Odmah nakon što zaključite upit i ocijenite izvođača, sistem prestaje sa slanjem e-pošte za dotični projekt.

Tko je odgovoran za greške pri izvedbi radova?


Emajstor portal nije izvođač usluga projektiranja, gradnje ili obnove, zato nije ni odgovoran za nastale greške. Sakupljanjem ocjena i isključivanjem nekvalitetnih izvođača iz sistema brinemo da su u bazi samo provjerena poduzeća. Ne možemo garantirati za izvedene radove tih poduzeća. Za sanaciju grešaka odgovoran je izvođač, koji je radove izveo. Uvjet saniranja grešaka je račun, ugovor i dokumentacija.

Gradite, obnavljate svoj dom?

Besplatno pošaljite upit preporučenim izvođačima za vaš dom: