Rado ćemo odgovoriti na Vaša pitanja

Ako imate pitanje o projektu, ostavite upit i u roku od, najkasnije, jednog dana ćemo Vas pozvati. Za sve ostale nejasnoće pogledajte česta pitanja i odgovore. Ako još uvijek nismo odgovorili na Vaše pitanje, pozovite nas.

OPČENITO

1. Zašto bih trebao upotrijebiti eMajstor?


eMajstor svima ,koji grade i obnavljaju, olakšava traženje izvođača i smanjuje rizik. Samo sa nekoliko klikova ispunite upit i povezati ćemo vas sa adekvatnim i provjerenim poduzećima. Tako ćete uštedjeti mnogo vremena te izbjeći moguće probleme pri izvedbi.

2. Da li tu uslugu trebam platiti?


Usluga je za korisnike potpuno besplatna. Isto tako ne računamo nikakve provizije. Platforma se naime financira od predplata izvođača.

3. Da li eMajstor izvodi gradnju ili obnovu?


eMajstor nije građevinski ili obrtnički izvođač, isto tako ne nudi usluge projektiranja i planiranja. eMajstor brine za informiranje, izobrazbu i povezivanje investitora sa izvođačima.

4. Zašto bih vam povjerio podatke o meni i mojem projektu?


Vaši podaci su sa nama sigurni. Sve informacije u vezi sa projektom i vaši kontakti su vidljivi samo izvođačima, koje smo izbrali i koji su adekvatni za vaš projekt. Ako objavite više informacija, bolji će biti odaziv svih zainteresiranih poduzeća i brže ćete se dogovoriti za izvedbu.

UPIT

Kako predam upit?


Predaja upita je jednostavna. Sve što morate napraviti je,ispuniti web formular. Za svaki prozorčić u formularu vam s obzirom na izabranu kategoriju postavimo pitanja, koja vam pomažu pri boljem opisu vašega projekta.

Zašto vam je potreban moj telefonski broj i e-mail adresa?


Telefonski broj je obavezan, jer svaki upit provjerimo ujedno pozivom. Postavimo vam dodatna pitanja i dopunimo podatke ako je to potrebno. Isto tako je telefonski broj, na kojem ste dostupni, bitna za kontakt sa zainteresiranim izvođačima. Aktivna e-mail adresa je obavezna, pošto na nju primite sve obavijesti povezane sa vašim projektom. Pobrinite se da navedete kontakte osoba koje su upoznate sa pojedinostima projekta te su odgovorne za njegovu izvedbu.

Za koje djelatnosti mogu predati upit?


Na eMajstor pokrivamo 220 kategorija za gradnju in obnovu. Upit možete predati za praktično sve usluge, povezane sa građevinarstvom i planiranjem. Za pojedine kategorije ćemo za objavljivanje trebati više informacija, kao što su nacrti, popisi radova i drugi dokumenti.

Ne znam što točno trebam. Mogu predati upit?


eMajstor je namjenjen izvedbi. Ako se još niste odlučili što trebate, možete se obratiti na naš medijski centar, namjenjen usmjeravanju i potpori prije gradnje i obnove. U slučaju da vam je potreban samo savjet, vam možemo osigurati kontakt izvođača, koji će vam pomoći.

Zanima me samo cijena. Trebam li predati upit?


Ako vas zanima samo okvirna cijena, vas usmjerimo na investicijski kalkulator cijena za svih 220 kategorija u sistemu. Ukoliko planirate izvedbu te bi najprije željeli znati kakve su razlike između različitim mogučnostima, možete predati upit, ako imate dovoljno podataka o tome što želite.

Nisam siguran, da ću izvoditi stavku. Jesu li takvi projekti zanimljivi?


Ako ste još u ranoj fazi odlučivanja ako bi projekt uopće izvodil, vas usmjerimo na medijski centar i investicijski kalkulator cijena. Kada budete sigurni da ćete realizirati projekt gradnje i obnove, vas pozivamo da još jedamput predate upit. Ukoliko ste već predali upit te smo shvatili da izvedba istog još nije aktualna, projekt nećemo posredovati bazi, ali možete podesiti datum kada vas ponovno nazovemo i aktualiziramo projekt.

Moj upit još nije bilo objavljen, možda je nešto pošlo po zlu?


Dnevno primimo mnogo upita, zato se može dogoditi da se nam je vaš projekt zagubio, za što vam se već unaprijed ispričavamo. U tom slučaju vas molimo da nas nazovete. Postoji mogučnost da smo vas u proteklim danima već pokušali nazvati. U tom slučaju vam tako po neuspješnom pozivu na vašu e-mail adresu pošljemo poruku. Ako nam vratite poziv, upit ćemo odmah objaviti.

Dobio sam poruku, da niste našli izvođače, što mi je činiti?


Unatoč velikoj mreži izvođača koji aktivno sudjeluju sa nama, može se desiti da nismo našli interes među izvođačima. Općenito poduzeća imaju manje zanimanja na vrhuncu sezone, posebno ako je vaš projekt manje financijske vrijednosti. U nekim primjerima, kad trebate vrlo specifičnu djelatnost te je vaš projekt udaljen, se dogodi da u našoj mreži uopće nemamo odgovarajućeg poduzeća. Ako želite možete se obratiti na svog skrbnika te ćemo se potruditi da će i takav projekt u budućnosti biti uspješno razmotren.

Dobio sam poruku, da nemate dovoljno podataka, što mi je činiti?


Detaljan opis je vrlo bitan za uspješnost traženja pravih poduzeća. Ako shvatimo da za projekt niste predali dovoljno informacija da bi se izvođači mogli odzvati, vas nazovemo na dopunjivanje. Već opsežan i laički opis, skica i slike postoječega stanja ili referentni primjeri su dovoljni da se adekvatna poduzeća brzo odazovu. Kad mislite da ste odgovorili na sva naša dodatna pitanja, sa klikom navedite vašeg skrbnika da taj upit objavi.

Danas sem predao sličan upit kao pred nekoliko dana, zašto ga niste objavili?


Ako ste upite predali na novo, gdje nije bilo odziva sa strane izvođača, oba upita spojimo i dodamo nova potencijalna poduzeća. Jer uvijek tražimo primjerena i lokalna poduzeća, sa predajom novog upita ne možemo garantirati, da ćete pronaći potpuno nove izvođače i značajno poboljšati odaziv. eMajstor nije oglasnik, gdje bi ponovna objava oglasa donijela bolje rezultate.

IZBOR IZVOĐAČA

Još čekam na nacrte i popise, mogu li ih objaviti naknadno?


U primjeru novogradnje ili kod projekata gdje je potrebna dokumentacija, možete nacrte dodati naknadno i to ujedno poručite izvođačima. Privitke možete brisati i dodavati kroz cjeloviti proces usklađivanja sa predloženim izvođačima.

Nekoliko izvođača se zanima za projekt, koji je sljedeći korak?


U svakom slučaju vam savjetujemo da izvođače koji su izrazili interes nazovete i provjerite ako je za njih izvedba u željenom terminu moguča. Ako je mnogo izvođača na temelju njihovih ocjena izberete najbolje s klikom na ikonu zvjezdice. One koji vam se ne čine primjereni možete izbrisati iz liste sa klikom na „izbriši“ in izaberete razlog za brisanje.

Nijedan izvođač nije mi se javio, da li su poduzeća uopće zainteresirana?


Posebno u vrijeme vrhunca sezone su izvođači vrlo zauzeti. Unatoč tomu da ih o vašem projektu obavijestimo preko e-mail adrese, SMS poruke ili preko mobilne aplikacije, mogu propustiti priliku. Ako se vam nijedan izvođač nije javio unutar nekoliko dana, savjetujemo da ih nazovete još jedamput. Ako je u pitanju projekt veće vrijednosti te je odzaiv bio nedovoljan, obratite se na vašega skrbnika, koji će provjeriti gdje je nastao problem.

Za moj projekt postoji previše zanimanja, možete ukloniti upit?


Ako je za vaš projekt previše zanimanja te su vas nazvali mnogi izvođači možete zaustaviti traženje novih zainteresiranih poduzeća sa klikom na „zaustavi traženje“. Upit ostalim primjerenim izvođačima u mreži koji još nisu u projektu, neće biti vidljiv. Sa ponovnim klikom možete nastaviti sa traženjem. Ako upit više nije aktualan, molimo da sa porukom obavjestite izvođače te ga zaključite.

Izvođači nisu primjereni za projekt, možete li nam kako pomoći?


Ukoliko ste shvatili, da izvođači nisu adekvatni za projekt, možete se obratiti vašem skrbniku koji će pokušati naći adekvatnog izvođača.

Želio bih druge izvođače, što da napravim?


Uvijek predlažemo sve izvođače koji su lokalni i odgovaraju specifikama i veličini projekta. Ako shvatimo da izvođači nisu adekvatni za izvedbu vašega projekta, možete to javiti skrbniku koji će ih zamjeniti. U slučaju da želite druge izvođače s ciljem da bi skupili više ponuda vam nove izvođače ne možemo garantirati. (uvjeti korištenja). U skladu sa kvalitetom svaku pisnu reklamaciju provjerimo na strani izvođača i klijenta . Ako saznamo da je izvođač primio dvije opravdane reklamacije koje nije riješio, ga za neograničeno vrijeme isključimo iz sustava.

IZVEDBA I OCJENA

Za kojega izvođača da se odlučim?


Kada se odlučujete za izvođača, nemojte se usredotočiti samo na najnižu cijenu ponude. Kod eMajstor zagovaramo kvalitetu, zato savjetujemo da uz najoptimalnije ponude izaberete poduzeće ujedno na temelju stručnosti, usporedbe referenci i njihove ocjene.

Ako ćete uzeti u obzir i kvalitetu te stručnost izvođača, u budučnosti ćete izbjeći brojne probleme te poskupljenja zbog popravke grešaka.

Izabrao sam izvođača, što sad?


Ukoliko ste se odlučili za izvođača je sljedeći korak da potpišete njegovu pisnu ponudu. Kod projekata veće vrijednosti savjetujemo da sklopite građevinski ugovor. Večina izvođača će zahtjevati plačanje avansa ili troškova za materijal.

Trebam li zahtjevati račun za usluge?


Svakako je potrebno da za svaku izvedenu uslugu zahtjevate račun. Ne samo da to predpisuje važeći zakoni,nego vas račun vas štiti i kao potrošača. Račun je naime dokaz za izvedenu uslugu. Jedino sa računom možete priložiti reklamacije in sanaciju očitih i kasnije skrivenih grešaka.

Izvođač je započeo s radovima, što moram napraviti?


Za radove gdje dokumentacija i nadzor po zakonodavstvu nije potreban, savjetujemo da izvođaču vjerujete te ponekatd provjerite sklad izvedenog sa dogovorenim. Ako tijekom radova primjetite da je došlo do greške, izvođača na to odmah upozorite greške je dužan sanirati. Kod fasaderskih i krovopokrivačkih radova zahjtevajte dokaz o primjeni sistemskih rješenja. Svakako nije preporučljivo, da nadzirete svaki aspekt njegovih radova do gradnice ometanja njegovih radova,jer će sa time nastati još više grešaka.

Izvođač je zaključio s radovima, kako da dam ocjenu?


Ako je izvođač završio s radovima, molimo vas da zaključite upit, priopčite kojeg izvođača bi voljeli ocjeniti te date ocjenu. Molimo vas da ocjenite njegovu kvalitetu, pripremljenost za stručno savjetovanje i cijenu. Isto tako je potreban kraći opis aspekata, koje bi voljeli pohvaliti i faktora koje bi željeli kritizirati.

Zašto vam je potrebna ocjena?


eMajstor je sistem koji konstantno radi na transparentnosti hrvatskog građevinskog tržišta. Svaka ocjena, također negativna, služi pri razvrstavanju poduzeća na kvalitetna i nekvalitetna. Vaša pomoći će svim ostalima koji grade i obnavljaju, da bi ponovili vaše dobro iskustvo ili da bi se izmaknuli slabom.

Zašto još uvijek dobivam vaše e-poruke, ako sam već zaključio sa projektom?


Ako upit sa klikom na gumb zaključi upit i izbor jedne od mogučnosti još niste zaključili, znači da sistemu još niste poručili da projekt nije više aktualan. Jer to ne znamo, vam na e-mail adresu pošaljemo poziv da nam poručite stanje projekta. Odmah nakon što zaključite upit i podate ocjenu izvođača, sistem prestaje sa slanjem e-pošte za dotični projekt.

Tko je odgovoran za greške pri izvedbi?


eMajstor nije izvođač usluga nacrta, gradnje i obnove, zato nije ni odgovoran za nastale greške. Sa skupljanje, ocjena i isključivanjem nekvalitetnih izvođača brinemo da su u bazi samo provjerena poduzeća. Ne možemo jamčiti za izvedene radove tih poduzeća. Za sanaciju grešaka odgovoran je izvođač, koji je radove izveo. Uvjet za poziv za odstranjivanje grešaka je račun, ugovor i dokumentacija.

Gradite, obnavljate
svoj dom?


Besplatno pošaljite upit preporučenim izvođačima za vaš dom:

      SLOVENIA, HQ
      SLOVENIA, HQ
      MOJMOJSTER.NET

      Ul. škofa Maksimilijana Držečnika 6
      2000 Maribor

      00386 40 145 800

      AUSTRIA
      AUSTRIA
      DAIBAU.AT

      Hilmteichstraße 21
      8010 Graz

      0043 664 1993547

      CROATIA
      CROATIA
      EMAJSTOR.HR

      Pijavišće 17g
      10000 Zagreb

      00385 99 3317 311

      KONTAKTI

      Upiti: 099 3317 311
      Poduzeća: 099 3309 224

      GLOBALNE STRANICE

      www.mojmojster.net
      www.emajstor.hr
      www.daibau.at
      www.daibau.rs
      www.daibau.com
      © 2018 eMajstor d.o.o. | Pijavišće 17g, Zagreb | Sva prava zadržana