Pouzdano raširite svoj posao sa eMajstorom

Besplatno se registrirajte i probajte sustav eMajstor


BESPLATNO UPIŠITE PODUZEĆE POGLEDAJ PROJEKTE

Provjereni projekti, ozbiljne stranke

Sve stranke provjerimo putem telefonskog razgovora, određujemo ozbiljnost i zahtjevamo čim više informacija

Projekte birate sami

Sami se možete odlučiti, koji projekt vas dovoljno zanima, da bi stupili u kontakt sa strankom

Samo ono, što vas stvarno zanima

Možete odrediti koje djelatnosti vas zanimaju, odrediti od koje vrijednosti vas zanimaju i kako daleko može biti projekt

Dnevno obavještavanje o projektima

U partnerskom sudelovanju vas dnevno obavještavamo o novim projektima na email, SMS i u aplikaciji

Referentna lista, mišljenja klijenata

Dijelite vaše kvalitetne radove sa potencijalnim klijentima u besplatnoj referentnoj listi i pokažite dobra mišljenja klijenata

Vaš smo dugoročni partner pri radovima

I sami proizlazimo iz područja građevinarstva te se konstantno razvijamo, da bi povečali vašo uspješnost

Kako deluje platforma?

1

PREDAJA I POTVRDA PROJEKTA

PRIMAMO UPITE, PROVJERIMO KLIJENTE, POTVRDIMO PROJEKT

Svaki primljeni projekt najprije telefonski provjerimo i dopunimo podatke, ukoliko je to potrebno. Tijekom razgovora utvrđujemo ozbiljnost klijenta i njegovu namjeru za realizaciju projekta. Projekte, kod kojih klijent nema namjeru za izvedbu, ne objavimo.
Na nas se okreću pojedinci i poduzeća, institucije i javne organizacije.

Telefonska provjera
Ozbiljni klijenti
2

OBAVIJESTIMO I PREDLAŽEMO VAM IZVOĐAČE

OBAVIJESTIMO VAS O PROJEKTU, PREPORUČIMO VAS KLIJENTU

Ako je projekt u skladu sa vašim željama i kvalifikacijama, vas e-poštom, SMS porukom i preko aplikacije obavijestimo o projektima. Obavijest možete dobiti kao listu mogučnosti ili kao poziv da se odazovete na projekt, jer smo vas preporučili klijentima.

SMS poruke
e-pošta
aplikacija
3

DOGOVORITE SE ZA OGLED I PONUDU

POTVRDITE INTERES, USKLADITE SE SA KLIJENTOM U VEZI PONUDE

U slučaju, da vas projekt zanima, možete zahtjevati kontakt stranke i time potvrdite interes, o čemu je obavješten i klijent. Klijentu inače već prije damo vaš telefonski broj, da vas nazove i sam provjeri vaš interes. Na platformi vam omogučavamo razgovor i razmjenu datoteka te ponuda sa svakim klijentom.

4

IZVEDBA I OCJENA

DOGOVOR, IZVEDBA I OCJENA

Za izvedbu manjih radova se klijenti i izvođači na platformi dogovore unutar nekoliko sati. Projekti veće vrijednosti obično zahtjevaju više usklađivanja i prilagođavanja ponuda . Za uspješan dogovor preporučujemo osobni kontakt i po vašoj presudi ogled na lokaciji. Formalne dogovore sklapate direktno sa klijentom, isto tako ne posežemo u financijske transakcije. eMajstor – DaiBau promovira kvalitetu, zato svakog kljenta molimo za ocjenu vaših radova,a vama dajemo mogučnost da isto tako poručite, ako je klijent bio korektan.

Sve uređujete na jednom mjestu

Dostup do upita i kontakata stranaka, njihovu organizaciju i dopisivanje sa strankama možete uraditi u svojoj kontrolnoj tabli.
Tamo možete započeti i akcije oglašavanja, objavljivati reference, sadržaje i uređivati Vašu internet trgovinu.

Sa vama gradimo dugoročno partnerstvo

Spoštovani!

Vesel sem, da ste!!!
Kar nekaj časa se ukvarjam z iskanjem dela za naša,slovenska podjetja za področje Avstrije, z vami sem začel sodelovati po slučajnem ogledu oddaje Dobra ideja... Ker je bil posel na avstrijskem Koroškem pridobljen, izvajalec pa je zamujal, ste mi priporočili nekaj podjetij za izdelavo fasade, izbral sem G* d.o.o in odlično izpeljal projekt vsem v zadovoljstvo!

Sistem, ki ste ga ustvarili je za verigo investitor, posrednik, izvajalec (vsaj za Avstrijo), naravnost fenomenalen! Trenutno peljem tri projekte, tudi druge izvajalce sem našel preko vašega in našega MojMojster! Tudi način komunikacije z mano je presenetljivo odličen, ste prijazni in hitri, tako ,da lahko govorim le o superlativih! Včasih se zatika se le pri izvajalcih, ker nimajo urejene dokumentacije za delo v Avstriji, jim jo pa pomagam urediti preko odvetniških družb v Celovcu.

Zelo sem vam hvaležen!
Želim vam veliko uspeha v bodoče in seveda prosim za nadaljevanje dobrega sodelovanja. Podjetja delijo moje mnenje, ker v tujini dosegamo bistveno boljše cene, so kvalitetna in kar je pomembno, dela je dovolj!

Hvala in vse dobro!
PAVEL R.

Oglašavajte se 150.000+ mjesečnim korisnicima.

Oglašavajte hrvatskom tržištu koje gradi i renovira. Koriste nas pojedinci, poduzeća, arhitekti i institucije.
Predstavite svoju robnu marku 20.000 poduzeća iz područja građevine i projektiranja.

Česta pitanja

Usluge eMajstor

1. Zašto postati dio mreže eMajstor?


eMajstor omogučava pristup do novih klijenata i projekata te brine za promociju vaše kvalitete. U nas se pouzdaje više tisuća provjerenih projektantskih, obrtnih in građevinskih poduzeća. Djelujemo na brojnim tržištima i omogučavamo brojne potporne usluge za naše partnere. Postali smo dugoročni partner svima, koji su aktivni na hrvatskom građevinskom tržištu.

2. Tko može postati dio mreže eMajstor?


Jer garatiramo kvalitetu, imamo za upis određena mjerila. Pridružiti se mogu poduzeća koja imaju registriranu djelatnost, imaju bar 5 godina radnog iskustva i najmanje 10.000 EUR godišnjih prihoda te neblokirane račune. Sa svakim poduzećem izvedemo osobni intervju, da pridobimo ključne informacije o vašoj djelatnosti. Kvalitetu naših partnera redovito provjeravamo.

3. Što je to besplatno probno razdoblje?


Kao znak povjerenja svakom poduzeću u sistemu darujemo 15 provjerenih besplatnih projekata. Na taj način možete isprobati naše djelovanje te se uvjeriti u legitimnost projekata koje primamo. Dvaput tjedno vam na vaš e-mail pošljemo listu zanimljivih projekata, gdje možete stupiti u kontakt sa 15 klijenata. Po isteku probnog razdoblja vas pozivamo za sklapanje pretplate.

4. Zašto bi sklopili plativ paket?


Plačeni paketi imajo brojne prednosti pred probnim razdobljem. Pri sklapanju pretplate vam omogučavamo raširen pristup do većeg broja projekata. Isto tako možete izabrati koje djelatnosti u kojim regijama bi željeli raditi. Ako postanete naš pretplatnik, se vam otvara pristup i do većih projekata i do ozbiljnijih klijenata. Partnere sustava o novom projektu obvijestimo odmah po primitku projekta, gdje su kod probnog razdoblja projekti stari nekoliko dana. Sklapanje pretplate vam omogučava i brojne druge prednosti, koje su predstavljene u tabeli paketi.

PROJEKTI I KLIJENTI

1. Na koji način dobivamo klijente i projekte?


eMajstor je prisutan na internetu,a isto tako u tisku i fizično. Sudelujemo sa brojnim partnerima za gradnju i obnovu, koji nam povećavaju našu vidljivost. Klijenti nas nalaze na internetu ili preko naših partnera. Više od polovice su povratni klijenti, koji su već imali pozitivno iskustvo sa platformom.

2. Zašto se klijenti obraćaju na eMajstor?


Potražnja primjerenog izvođača sa slobodnim kapacitetima u željenom terminu je problem koji imaju fizičke i pravne osobe. eMajstor u nekoliko klikova povezuje klijenta sa provjerenim izvođačima koji su zainteresirani za projekt. Tako našim korisnicima uštedimo puno vremena i smanjimo rizik.

3. Tko su klijenti na eMajstor i kakvi su projekti?


Na eMajstor se obraćaju svi koji žele naći primjerenog i proverjenog izvođača. Naši korisnici su tako fizičke osebe, kao i poduzeća, arhitekti, organizacije i državne institucije.
Projekti koje primamo su vrlo različiti. Od manjih kućnih radova do projekata sa višemilijunskom vrijednošću. Za svakog partnera se na tjednoj bazi nađu brojne zanimljive mogućnosti.

4. Jesu li klijenti na eMajstor ozbljni?


Svjesni smo, da je ozbiljnost klijenta od iznimne važnosti za naše partnere. Iz tog razloga na više mjesta provjeravamo kakva je mogučnost da bi klijent realizirao projekt. Upiti kod kojih korisnike zanima samo cijena ili kod kojih je vrijeme izvedbe daleko u budućnosti, odstranimo iz obavještavanja. Za potvrđene projekte provjerimo, koliko ponuda je klijent već skupio i individualno presudimo namjeru o ozbiljnosti. Sve faktore preračunamo u ocjenu mogućnosti, koja je na listi vaših projekata označena sa zeleno – žutom trakom. Partneri ujedno imaju mogučnost, da neozbiljne klijente prijave svojemu skrbniku.

5. Kako se odazovem na projekt iz dnevnog ili tjednog obavještavanja?


O zanimljivim projektima vas tijekom probnog razdoblja obavještavamo dvaput tjedno, a ako sklopite pretplatu svakodnevno. Vse mogučnosti možete si pogledati i odlučiti, ako vas projekt zanima. Sa klikom na poveznicu do kontakta, nama i klijentu poručujete da vas projekt zanima. Klijentu možete preko sistema poslati poruku ili ga nazovete. Osobni kontakt sa klijentom po dosadašnjim iskustvima povečava mogučnost realizacije projekta.

6. Kako se odazovem, ako me pozovete k projektu?


Ako smatramo da bi za projekt bili posebno primjereni, vaše poduzeće priporučimo klijentu odmah pri potvrdi upita. Klijent tako već na početku dobije vaš telefonski broj i računa na vaš odaziv. U tom primjeru vam pošljemo individualan e-mail i SMS poruku.

7. Mislim da ne dobivam adekvatne projekte?


Ako primjetite, da vas obavještavamo o djelatnostima koje ne izvodite,molimo vas da nas obavjestite i obavještavanje ćemo primjereno prilagoditi vama. Ako su upiti premale vrednosti ili u primjeru, da su projekti izvan radijusa vaših radova, nas možete obavijestiti da popravimo vaše informacije. Sa svim postavkama možete upravljati na našoj upravljačkoj ploči dok se prijavite.

8. Kod kojih projekata mogu sudjelovati?


Pošto klijente povezujemo s adekvatnim izvođačima, brinemo za to da preporučimo poduzeća koja su sposobna i kvalificirana izvesti pojedinačni projekt. S obzirom na veličinu vaše ekipe prilagođavamo veličinu projekata koje možete primati. Pri projektima novogradnje i cjelovitih obnova potreban je odgovarajuć tim i ispunjena referentna lista. Za kategorije kao što su geodezija, projektiranje ili arhitektura potrebna vam je licenca.

9. Što se dogodi ako se dogovorim za posao?


Tijekom probnog razdoblja realizacija znači završetak besplatnog sudjelovanja. Ako ste već naš pretplatnik, realizacija ne utječe na troškove sudjelovanja jer provizije u eMajstor pretplatničkim paketima ne zaračunavamo.

OCJENIVANJE

1. Kako pridobivamo mišljenje stranaka?


Mišljenje o vašim radovima može predati samo klijent, koji je predao upit u sistemu. Klijent u mišljenju ocjenjuje vašu stručnost pri savjetovanju, cijenu i kvalitetu izvedbe. Klijenta možete sami zamoliti za mišljenje jer komentari utječu na vašu konačnu ocijenu te su vidljivi na vašem eMajstor profilu.

2. Što označava eMajstor ocjena?


eMajstor ocjena je objektivni odraz vaše kvalitete. Sastavljena je od broja godina na tržištu te veličine ekipe. Na nju također utječe i vaš odaziv i mišljenje klijenata te stručnih korisnika. Višu ocjenu također pridobite sa ispunjenom referentnom listom. Skupna ocjena izražava vašu kompetentnost te je time određena vaša pozicija u imeniku i na listi preporučenih izvođača, kod odluke klijenata. Naši korisnici ocjeni pripisuju važnu vrijednost.

3. Tko je preporučeni izvođač?


Preporučeni izvođači su poduzeća sa kojima sudjelujemo već više od dvije godine i koji su u tome razdoblju postignuli ocjenu iznad 8,5. Za preporučene izvođače možemo jamčiti, da će svoje radove izvršiti kvalitetno i korektno. Značku dodjeljujemo na temelju objektivnih faktora i individualne presude. Primatelj značke može također dobiti aktualnu naljepnicu za automobil.

4. Što znače ostale eMajstor značke?


Na temelju izvanrednih kvaliteta dodjeljujemo i javno ispostavljamo i druge prednosti. Možete dobiti značku za odaziv, ako je poduzeće odgovorilo na bar 70% naših poziva za projekte. Značku za iskustvo dodjeljujemo poduzeću sa više od 10 godina iskustva na tržištu. Ako je vaše poduzeće doseglo ocjenu nad 9, dodjeljujemo posebnu značku za visoku skupnu ocjenu.

5. Što napravimo u slučaju, kad je klijent predao negativno mišljenje?


eMajstor u osnovi ne odgovara za radove, koje su obavili izvođači (uvjeti korištenja). U skladu sa kvalitetom svaku pisnu reklamaciju provjerimo na strani izvođača i klijenta . Ako saznamo da je izvođač primio dvije opravdane reklamacije koje nije riješio, ga za neograničeno vrijeme isključimo iz sustava.

SUDJELOVANJE

1. Kako mogu sklopiti pretplatu?


Za sklapanje pretplate se obratite na prodajni odjel za potporu partnerima, koji će vam pomoći pri oblikovanju ponude po vašoj mjeri. Za izabrani paket izdati će vam predračun ili poslati pretplatnički ugovor. Prvi radni dan, kad primimo potrvrdu o plačanju predračuna, aktiviramo pretplatu.

2. Kako dugo je važeća pretplata na eMajstor?


Valjanost vaše pretplate je ovisna od toga, kakav paket ste ugovorili. Ljetna pretplata vrijedi od datuma plačanja do istog datuma sljedeće godine. Pri mjesečnoj pretplati vam svaki mjesec izdamo račun za prošli mjesec.

3. Kakve su mogučnosti pretplata za eMajstor?


Aktualnu ponudbu paketa i cijena si možete si pogledati ovdje: eMajstor, partnerski paketi. Nudimo vam pakete na osnovi mjesečne i godišnje pretplate. Na raspolaganju su posebne ugodnosti za ugovaranje sudjelovanja na duže razdoblje.

4. Trenutno ne možemo prihvatiti projekte, što mogu napraviti?


Ako trenutno imate prezauzete kapacitete, možete o tome obavijestiti svog skrbnika te ćemo za željeno razdoblje zaustaviti obavještavanje. Po isteku tog razdoblja obavještavanje će se automatsko aktivirati. U tom razdoblju nije moguće zamrznuti pretplatu.

5. Što napravim, ako više ne izvodim određenu djelatnost?


U slučaju da napuštate neku djelatnost, nas možete obavjestiti ako još uvijek izvodite neku od 220 djelatnosti na eMajstor. U slučaju, da zatvarate poduzeće, vas u sistemu deaktiviramo.

Postavite Vaše poduzeće u prvi plan

Besplatno se registrirajte i probajte sustav eMajstor


BESPLATNO UPIŠITE PODUZEĆE POGLEDAJ PROJEKTE
SLOVENIA, HQ
SLOVENIA, HQ
MOJMOJSTER.NET

Ul. škofa Maksimilijana Držečnika 6
2000 Maribor

00386 40 145 800

AUSTRIA
AUSTRIA
DAIBAU.AT

Hilmteichstraße 21
8010 Graz

0043 664 1993547

CROATIA
CROATIA
EMAJSTOR.HR

Pijavišće 17g
10000 Zagreb

00385 99 3317 311

KONTAKTI

Upiti: 099 3317 311
Poduzeća: 099 3309 224

GLOBALNE STRANICE

www.mojmojster.net
www.emajstor.hr
www.daibau.at
www.daibau.rs
www.daibau.com
© 2018 eMajstor d.o.o. | Pijavišće 17g, Zagreb | Sva prava zadržana