Tražite dobrog izvođača za servis za selidbu namještaja? Prikupili smo i provjerili servise za selidbu namještaja koji rade u kraju Zagreb i okolici. Pošaljite upit i zainteresirani servisi za selidbu namještaja će Vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Ugodan servis za selidbu namještaja u Zagrebu sigurno će se naći i za Vas.
GAMA-PROM, vl. Igor Radunović obrt postoji na tržištu već 20 godina. Vršimo usluge postavljanja keramičkih pločica u Vašim...
Odlična komunikacija, pedantnost, urednost, poštivanje dogovora, izvođenje radova na zavidnoj razini...
Drenko P.
Najlakše do dobrih izvođača
Najlakše do dobrih izvođača
Zadnji projekti u kategoriji Selidbe, prijevoz namještaja, Zagreb
Prijevoz iventara Celje slovenija-Zagreb.
Đerđ
Potrebna je demontaža, selidba i montaža kuhinje.
Mirjana M.
Staklene vitrine 2x i stol i 6 stolica.
Milica Č.
Francuski krevet s kutijom za odlaganje, dim. 150x200 cm.
Udaljenost: 7.8 km, 15 min. vožnje iz Maksimira na Mlinove.
Ljiljana
Prijenos pianina
Preuzimanje - Pantovščak - 1. kat bez lifta
Dostava - Knežija - 4 kat bez lifta (visoko prizemlje + 3 kata).
Diana Ž.
Potreban dugoročni suradnik za prijevoz i montažu elemenata za evente.
Potreban kombi, 2 osobe koje mogu prevesti elemente scenografije/namještaja na event, postaviti i po završetku eventa isti razmontirati i vratiti na skladište.
Iva R.
Potrebno je demontirati kuhinju iz stana na 4.katu bez lifta i odnijeti sav demonzirani namjestaj na smece/reciklazno dvoriste.
Ivan D.
Prijevoz namjestaja- vitrina,perilica, susilica, 5 stolaca i rastavljeni stol te par kutija. Iz Rapske u Dubravu Klaka
Sanja P.
Potrebno je iznijeti iz stana i odvesti.
Ljerka P.
Demontaža dom Park kreveta medicinskog sa prevozom na lokaciju Sveti duh di se treba montirati, ujedno i prevoz stvari iz doma.
Predrag V.
Potrebno je rastavljanje, prijevoz i sastavljanje 5 komada namještaja u dvije ture po 5 km na relaciji Zagreb Maksimir - Zagreb Gornja Dubrava.
Miljenko J.
Preseliti namjestaj iz prizemlja u podrum.
Renata S.
Potrebna selidba trake za trčanje.
Zlatko H.
Seljenje stvari i nešto namještaja iz jednog kvarta u drugi u Zagrebu.
Zoran J.
Potrebno je prenijeti kauč iz prizemlja na 5 kat bez lifta ručno kroz stubište odnosno stepeniste zgrade.
Ivan
Trebam odvoz starog namještaja, uglavnom je rastavljen.
Ivanka K.
Selidba uvijek označava neku novu životnu prekretnicu. I dok će za nekoga ona biti još jedna zanimljiva avantura, za druge može biti i jedno od najstresnijih životnih iskustava. Evo kako da izbjegnete taj nemili scenarij.
Započnite sortiranjem i organiziranjem svih svojih stvari. Riješite se svih onih koje više ne trebate ili ne želite. Zatim nabavite sav potreban materijal da stvari možete sigurno spakirati, kako se one ne bi oštetile tijekom pakiranja i transporta. Trebate čvrste kutije različitih veličina, ljepljivu traku, vodootporne markere i posebnu tzv. pucketavu foliju, odnosno foliju sa zračnim jastučićima ili mjehurićima, natron/pak-papir ili pak obične novine. Upotrijebite kutiju odgovarajuće veličine za svaki predmet.
Na samom kraju spakirajte u zasebnu kutiju sve one osnovne potrepštine koje će vam zatrebati odmah po dolasku u novi dom, poput toaletnih potrepština, presvlake, posteljine te kuhinjskog pribora.
Pakiranje i premještanje osjetljivih i lomljivih predmeta bilo koje vrste zahtijeva posebnu pažnju kako bi se spriječila moguća oštećenja. Svakako će vam trebati pucketava folija, u koju ćete zamotati svaki predmet pojedinačno, zatim ga polako staviti u kutiju koja je na dnu dodatno obložena, a prazna mjesta između kutije i predmeta obvezno ispunite dodatnim pak- papirom ili običnim zgužvanim novinama. Ne zaboravite svaku kutiju označiti riječju „lomljivoˮ.
Kada je riječ o pomicanju odnosno premještanju velikih komada namještaja, važno je prije svega unaprijed pripremiti i isplanirati čitavi proces. Prvo izmjerite namještaj, a zatim vrata ili prolaze kroz koje on mora proći. Pri tome ne zaboravite procijeniti i stubište, osobito ako je dvokrako i ima odmorišta odnosno podeste sa zavojima pod oštrim kutom. Ako ne postoji drugi način, rastavite problematične komade namještaja i ne zaboravite označiti dijelove kako biste namještaj kasnije lakše ponovno sastavili.
Također je korisno pripremiti plan kojim će se redoslijedom namještaj utovarivati i istovarivati iz automobila ili kombija odnosno kamiona.
Razmislite o angažiranju profesionalne tvrtke za selidbe za sigurno podizanje i prijevoz teških predmeta i velikih komada namještaja, ako ne i cijelog vašeg namještaja ako niste u mogućnosti te poslove i prijevoz obaviti sami.
Najbolji način da pronađete pouzdanu tvrtku za selidbe je da temeljito istražite sve one koje se oglašavaju u vašem području. Potražite tvrtke s pozitivnim ocjenama i izvrsnim recenzijama i zatražite od njih neobvezujuću ponudu. Provjerite i nude li usluge koje su vam najvažnije (pakiranje ili premještanje osjetljivih ili glomaznih stvari ili osiguranje itd.).
Troškovi unajmljivanja tvrtke za selidbe ovise o nekoliko čimbenika, prije svega o udaljenosti, odnosno kilometraži seljenja stvari, težini i broju stvari koje selite, vrsti i razini potrebne usluge te o dobu godine u kojem se selite. U prosjeku, lokalni troškovi selidbe mogu se kretati od nekoliko stotina do nekoliko tisuća eura, dok troškovi međunarodne selidbe mogu iznositi od nekoliko tisuća do desetaka tisuća eura. Preporučuje se da potražite više ponuda i usporedite njihove usluge i cijene kako biste donijeli pravu i informiranu odluku.
Usluga preseljenja u novi dom zapravo obuhvaća cijeli spektar raznih poslova, kao što su sortiranje, pakiranje, utovar, transport, istovar i raspakiranje stvari, zatim i smještanje namještaja i stvari u novom domu. Specijalizirane tvrtke često nude i neke dodatne usluge, poput skladištenja stvari u svojim prostorijama. Angažiranjem specijalizirane tvrtke izbjeći ćete stres i fizički napor, koji su neizbježni pri pothvatu ove vrste i veličine, a zauzvrat ćete dobiti stručnu i profesionalnu uslugu. Uz to ćete također uštedjeti svoje vrijeme i iskoristiti ga za druge stvari.
Ako imate kućnog ljubimca, preporučujemo vam da ga tijekom selidbe odvedete na neko sigurno mjesto daleko od kuće. Ako je to izvedivo, povjerite svog ljubimca prijatelju ili članu obitelji, ili možda čak razmislite o tome da ga ostavite u hotelu za ljubimce. Ako vam ove mogućnosti nisu dostupne, uključite TV ili glazbu, dajte mu puno igračaka, raznih „poslastica” ili ga smjestite negdje blizu prozora kako bi mogao promatrati okolinu. Na taj način mu možete odvratiti pažnju dok traje vaš „kaosˮ. Osim toga, važno je postupno prilagođavati ljubimca na novu okolinu kada se selite kako biste mu smanjili stres i tjeskobu.
Općenito govoreći, najbolje vrijeme za selidbu je svakako tijekom ljetnih mjeseci, između svibnja i rujna. No u to doba ova usluga može biti i najskuplja zbog velike potražnje. Selidba izvan sezone, poput jeseni ili zime, često je cjenovno pristupačnija, ali može zahtijevati više planiranja i truda kako bi se izbjeglo loše vrijeme. S druge strane, možda zbog specifičnih okolnosti u kojima se nalazite ili nekih privatnih razloga možda nećete ni biti u situaciji da birate termin.
Za vas smo dostupni svakog radnog dana od 8:00 do 16:00. Kako vam možemo pomoći?