Tražite dobrog izvođača za servis za selidbu namještaja? Prikupili smo i provjerili servise za selidbu namještaja koji rade u kraju Zagreb i okolici. Pošaljite upit i zainteresirani servisi za selidbu namještaja će Vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Preporučen servis za selidbu namještaja u Zagrebu sigurno će se naći i za Vas.
GAMA-PROM, vl. Igor Radunović obrt postoji na tržištu već 20 godina. Vršimo usluge postavljanja keramičkih pločica u Vašim stanovima. Usluge prijevoza nudimo kombijem i kamionom. Sa sjedištem u Zagreb...
Poduzeće M.R.-SERVICE SOLUTIONS d.o.o. uspješno posluje od 2013. godine. Naša djelatnost obuhvaća radove kao što su ugradnja klimatizacije i sjenila. A po potrebinudimo i usluge izvođenja elektroinsta...
Poduzeće DANIJEL MONT j.d.o.o. aktivno je na tržištu od 2014. godine i od tada uspješno posluje. Osnovna djelatnost poduzeća obuhvaća stoalrske radove. Izražujemo namještaj po mjeri. Opremamo dnevne, ...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Poduzeće smo sa sjedištem u Zagrebačkoj županiji te se bavimo pružanjem usluga selidbi.Korektnim odnosom prema svakom našem klijentu želimo stvoriti prepoznatljiv i poželjan stil poslovanja. Osim toga...
APIFLORA, vl. Dijana Čubrić obrt ima 23. godišnje uspješno iskustvo rada u hortikulturi, prijedlozi uređenja, sadnje, održavanje sa svom potrebnom mehanizacijom, izrada automatskog navodnjavanja vrtov...
NOEL, vl. Kristian Šebelić je mali obiteljski obrt usmjeren na želje, zamisli i zadovoljstvo klijenata. Učinićemo sve da ispunimo Vaša očekivanja te da Vaš stambenih prostor i vrt budu uređeni kao iz...
Poduzeće REMAR d.o.o. posluje od 2006. godine u Zaprešiću. Bavimo se uslugama čišćenja, što uključuje čišćenje stanova, ureda, stubišta zgrada, raznih skladišta, poslovnih prostora, te čišćenje apartm...
Kompanija Migra iz Zagreba prijevoznički je obrt koji posluje od 1995. godine. Usluge selidbe pružamo na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Svakoj selidbi pristupamo univerzalno i individua...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Kvalitetan odabir za klijente kojima je potreban manji obujam posla i nailaze na problem pri pronalasku majstora!...
Korektnim odnosom prema svakom našem klijentu želimo stvoriti prepoznatljiv i poželjan stil poslovanja. Svakom projektu poklanjamo maksimalnu pažnju. Na prvom mjestu nam je zadovoljstvo klijenta, kao ...
BAGER I ŽIRAFA d.o.o. je mlado poduzeće koje uspješno i aktivno posluje od 2019. godine. Pružamo usluge završnih građevinskih radova. Izvodimo radove suhe gradnje, fasaderske i soboslikarstva. Sa sjed...
Poduzeće ScaleSoft d.o.o. osnovano je 2022. godine. Djelatnosti poduzeća su grubi radovi, rušenje zidova, odvoz šute, vađenje parketa, laminata te odvoz šute i keramike. Pored toga radimo i uređenja u...
Montaze,zidar za manje radove,rusenja i odvoz sute,keramicarski radovi,unutarnje adaptacije,knauf pregradni zidovi...
Adaptacije kuća, stanova, apartmana, kupaonica, kuhinja i sanacije balkona, terasa i bazena. Radovi: - rušenja i odvoz šute - pripremni radovi - podopolagacki radovi - suha gradnja, zidanja sipor...
Naša tvrtka osnovana je 2019.godine. Djelatnost su nam vodoinstalaterski radovi, kombi prijevoz, uređenje okoliša (hortikultura, vrt) kao i poslovi kućnog majstora. Poslujemo na području grada Zagre...
Zadnji projekti u kategoriji Selidbe, prijevoz namještaja, Zagreb
Potrebno skidanje tende 5m,elektronika,dovoz na drugu adresu,centar grada.
Ruza I.
Poštovani, trebala bi prijevoz pianina s jedne adrese na drugu. Prva adresa je stan na 5. katu te pianino ne stane u lift morao bi se nositi do dole, a druga idesa je prizemlje, ali su stepenice prema dolje u vrtu tako da je nošenje kao 1 i pol kat
Ela B.
Potreban prijevoz kauča. Kauč je 170 cm dužine, razvučen je 100 cm širine.
Goranka M.
Potrebna selidba kutija 10-15 komada.
Ana E.
Potreban odvoz trosjeda i kreveta.
Maja V.
Potreban prijevoz pianina s Knježija, iz prizemlja kući u Hrv. Leskovac, 1.kat kući.
Dragosavac M.
Trebali bi uslugu selidbe - za prevesti perilicu i sušilicu, dječji krevetić 120x60, madrac 140x200, dvije Ikea fotelje, ormar, te robu u vrećama.
Selidba bi bila iz stana na 13 katu s teretnim liftom, u zgradu na 1. kat (ima visoko prizemlje pa 1. kat) bez lifta. Zgrade su udaljenje 1,6 km.
Mirela M.
Potreban komi za selidbu krajem 1. mjeseca najkasnije do 10.2.
Mirela M.
Trebamo seliti u petak, 5.1. Od velikih stvari: kutna garnitura, tv, nadmadrac, veslač i kutije. Kutna garnitura se razdvaja na dva dijela i jastuci se svi skidaju. TV je 65", ima originalna kutija. Slike velikih stvari u prilogu
Elvis M.
Trebamo transport namjestaja od Hvara do Zagreba.
Dario G.
Udaljenost stanova je oko 500 m(pjeske),par minuta autom-kombijem.Oko 23 vreće velike ,3 kutije sudja i dva kreveta(200*90) s madracima.prvi stan je 2.kat nema lift,drugi stan 2.kat ima lift
Magdalena M.
Trebao bi mi odvoz glomaznog otpada. Radi se o dvama rastavljenih ormara i stolova i jos par sitnica (npr. dva ventilatora). Ukupna kolicina je do 2m^3, sav rastavljeni otpad biti ce spusten pred ulaz za lagani utovar u kamion.
Petar A.
Potrebno prevesti komodu iz jednog stana u drugi. Demontaža i montaža iste.
Marija S.
Potrebno iznijeti trosjed s jedne lokacije i donijeti ga na drugu.
Tea G.
Prijevoz velikog ormara (4m širina, može se razmontirati u dijelove), kreveta (90x200), možda još nekih komada iz Dubrave na Volovčicu. Također prijevoz velike komode i još nekih komada iz Dugog Sela isto na Volovčicu. Potrebna je demontaža namještaja, prijevoz i montaža na destinaciji.
Danijel K.
Kutni trosjed od dva segmeta dim. 190x70x90 i 95x70x160 cm treba preseliti sa adrese Zeleni dol (2 kat zgrade sa visokim prizemljem) na adresu ulica Medveščak (prizemlje).
Velibor M.
Selidba uvijek označava neku novu životnu prekretnicu. I dok će za nekoga ona biti još jedna zanimljiva avantura, za druge može biti i jedno od najstresnijih životnih iskustava. Evo kako da izbjegnete taj nemili scenarij.
Započnite sortiranjem i organiziranjem svih svojih stvari. Riješite se svih onih koje više ne trebate ili ne želite. Zatim nabavite sav potreban materijal da stvari možete sigurno spakirati, kako se one ne bi oštetile tijekom pakiranja i transporta. Trebate čvrste kutije različitih veličina, ljepljivu traku, vodootporne markere i posebnu tzv. pucketavu foliju, odnosno foliju sa zračnim jastučićima ili mjehurićima, natron/pak-papir ili pak obične novine. Upotrijebite kutiju odgovarajuće veličine za svaki predmet.
Na samom kraju spakirajte u zasebnu kutiju sve one osnovne potrepštine koje će vam zatrebati odmah po dolasku u novi dom, poput toaletnih potrepština, presvlake, posteljine te kuhinjskog pribora.
Pakiranje i premještanje osjetljivih i lomljivih predmeta bilo koje vrste zahtijeva posebnu pažnju kako bi se spriječila moguća oštećenja. Svakako će vam trebati pucketava folija, u koju ćete zamotati svaki predmet pojedinačno, zatim ga polako staviti u kutiju koja je na dnu dodatno obložena, a prazna mjesta između kutije i predmeta obvezno ispunite dodatnim pak- papirom ili običnim zgužvanim novinama. Ne zaboravite svaku kutiju označiti riječju „lomljivoˮ.
Kada je riječ o pomicanju odnosno premještanju velikih komada namještaja, važno je prije svega unaprijed pripremiti i isplanirati čitavi proces. Prvo izmjerite namještaj, a zatim vrata ili prolaze kroz koje on mora proći. Pri tome ne zaboravite procijeniti i stubište, osobito ako je dvokrako i ima odmorišta odnosno podeste sa zavojima pod oštrim kutom. Ako ne postoji drugi način, rastavite problematične komade namještaja i ne zaboravite označiti dijelove kako biste namještaj kasnije lakše ponovno sastavili.
Također je korisno pripremiti plan kojim će se redoslijedom namještaj utovarivati i istovarivati iz automobila ili kombija odnosno kamiona.
Razmislite o angažiranju profesionalne tvrtke za selidbe za sigurno podizanje i prijevoz teških predmeta i velikih komada namještaja, ako ne i cijelog vašeg namještaja ako niste u mogućnosti te poslove i prijevoz obaviti sami.
Najbolji način da pronađete pouzdanu tvrtku za selidbe je da temeljito istražite sve one koje se oglašavaju u vašem području. Potražite tvrtke s pozitivnim ocjenama i izvrsnim recenzijama i zatražite od njih neobvezujuću ponudu. Provjerite i nude li usluge koje su vam najvažnije (pakiranje ili premještanje osjetljivih ili glomaznih stvari ili osiguranje itd.).
Troškovi unajmljivanja tvrtke za selidbe ovise o nekoliko čimbenika, prije svega o udaljenosti, odnosno kilometraži seljenja stvari, težini i broju stvari koje selite, vrsti i razini potrebne usluge te o dobu godine u kojem se selite. U prosjeku, lokalni troškovi selidbe mogu se kretati od nekoliko stotina do nekoliko tisuća eura, dok troškovi međunarodne selidbe mogu iznositi od nekoliko tisuća do desetaka tisuća eura. Preporučuje se da potražite više ponuda i usporedite njihove usluge i cijene kako biste donijeli pravu i informiranu odluku.
Usluga preseljenja u novi dom zapravo obuhvaća cijeli spektar raznih poslova, kao što su sortiranje, pakiranje, utovar, transport, istovar i raspakiranje stvari, zatim i smještanje namještaja i stvari u novom domu. Specijalizirane tvrtke često nude i neke dodatne usluge, poput skladištenja stvari u svojim prostorijama. Angažiranjem specijalizirane tvrtke izbjeći ćete stres i fizički napor, koji su neizbježni pri pothvatu ove vrste i veličine, a zauzvrat ćete dobiti stručnu i profesionalnu uslugu. Uz to ćete također uštedjeti svoje vrijeme i iskoristiti ga za druge stvari.
Ako imate kućnog ljubimca, preporučujemo vam da ga tijekom selidbe odvedete na neko sigurno mjesto daleko od kuće. Ako je to izvedivo, povjerite svog ljubimca prijatelju ili članu obitelji, ili možda čak razmislite o tome da ga ostavite u hotelu za ljubimce. Ako vam ove mogućnosti nisu dostupne, uključite TV ili glazbu, dajte mu puno igračaka, raznih „poslastica” ili ga smjestite negdje blizu prozora kako bi mogao promatrati okolinu. Na taj način mu možete odvratiti pažnju dok traje vaš „kaosˮ. Osim toga, važno je postupno prilagođavati ljubimca na novu okolinu kada se selite kako biste mu smanjili stres i tjeskobu.
Općenito govoreći, najbolje vrijeme za selidbu je svakako tijekom ljetnih mjeseci, između svibnja i rujna. No u to doba ova usluga može biti i najskuplja zbog velike potražnje. Selidba izvan sezone, poput jeseni ili zime, često je cjenovno pristupačnija, ali može zahtijevati više planiranja i truda kako bi se izbjeglo loše vrijeme. S druge strane, možda zbog specifičnih okolnosti u kojima se nalazite ili nekih privatnih razloga možda nećete ni biti u situaciji da birate termin.