Tražite dobrog izvođača za servis za selidbu namještaja? Prikupili smo i provjerili servise za selidbu namještaja koji rade u kraju Zagreb i okolici. Pošaljite upit i zainteresirani servisi za selidbu namještaja će Vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Ugodan servis za selidbu namještaja u Zagrebu sigurno će se naći i za Vas.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocijenjenih izvođača.
Zadnji projekti u kategoriji Selidbe, prijevoz namještaja, Zagreb
Prijenos pianina sa 4 kata u kombi za prijevoz. Molim kontakt mejlom.
Ana-Maria B.
Potrebno je napraviti demontažu starog ormara (ormar je zapravo star samo 5 godina i u jako dobrom stanju tako da bi se mogao još i iskoristiti) i trosjeda te napraviti odvoz istih. Dovesti novi trosjed i ormar i napraviti montažu.
Tomislav Č.
Potrebno premještanje namještaja u nekoliko prostorija. U pitanju su veliki stolovi i stolice.
Petra B.
Potreban odvoz starih stvari iz podruma.
Sandra P.
Radi se o selidbi iz Gajnica u Siget i u Sugetu sa jedne na drugu adresu. U Gajnicama su stvari u garaži a u Sigetu na 1.katu. Radi se o prijevozu staklenog stola u djelovima, 4 stolice u djelovima, dječiji krevet u djelovima, ormar za obuću u komadu, dječiji IKEA ormar u komadu te možda još 2 kutije sa sitnicama, perilica, pećnica, vešmašina, ploča za kuhanje, balkonski set, police za spremište u djelovims. U Sigetu se sa adrese na drugu prevozi frižider, dječiji radni stol IKEA u komadu, polica IKEA u komadu te škrinja za igračke i također 3 kutije stvari. Selidba bi bila 22.8.
Petra H.
Potrebna selidba ureda koji je već parcijalno preseljen u Zagrebu.
Mario
Potreban prijevoz pianina od Ul. Jurja Žerjavića (3. kat bez lifta) do naselja Travno - prizemlje.
Prije samog prijevoza pianina selidba manje kutne garniture iz stana .
Renata V.
Demontaza kuhinje 230x 120 cm. Trnje,Zagreb 4.kat, lift, parking. Prevoz do Voltinog naselja, Zagreb, visoko prizemlje, parking. Bez montaze.
Marina S.
Prevesti 1 kauč s 1.kata ( lift) u Utrinama do garaže na Borongaju.
Jadranka M.
Trebala bih uslugu odvoza 5 kuhinjskih ormarića na reciklažno dvorište ili neko drugo odlagalište. Dimenzije su : - 2x 60x45x30 cm- 1x 30x45x30 cm- 1x 40x45x30 cm.
Jasenka M.
Prijevoz pianina iz Zagreba na otok Krk.
Matea .
Treba prevesti 1 kauč i 1 ladičar s 1 adrese na drugu u Zagrebu. 9kat, s 8og ide dizalo ali nismo sigurni da li kauč stane u dizalo.
Ana-Marija S.
Potrebna selidba ureda s Maksimira na Iblerov trg, ukljucujuci pakiranje, prijevoz, raspakiravanje.
Doris
Ciscenje dvorista od suta od smeca mjesanog.
Tihana M.
Potreban prijevoz robe na relaciji Fažana (Istra) - Zagreb, Novi Zagreb - Odra, između 06.05 i 11.05 2024. Roba cca 4,5 tona, na paletama uglavnom i nešto kućanskih aparata te metalnih okvira sa zaštitnim mrežicama te uz to i nekoliko desetaka komada plastičnog vrtnog namještaja (stolice, ležaljke, stolovi).
Slavko Š.
Sele se pretežno stvari: odjeća, knjige, posuđe, kućanske potrepštine. Sve bi trebalo biti u kutijama. Od namještaja samo pisaći stol, stolica, polica, fotelja
Bosiljka Ž.
Selidba uvijek označava neku novu životnu prekretnicu. I dok će za nekoga ona biti još jedna zanimljiva avantura, za druge može biti i jedno od najstresnijih životnih iskustava. Evo kako da izbjegnete taj nemili scenarij.
Započnite sortiranjem i organiziranjem svih svojih stvari. Riješite se svih onih koje više ne trebate ili ne želite. Zatim nabavite sav potreban materijal da stvari možete sigurno spakirati, kako se one ne bi oštetile tijekom pakiranja i transporta. Trebate čvrste kutije različitih veličina, ljepljivu traku, vodootporne markere i posebnu tzv. pucketavu foliju, odnosno foliju sa zračnim jastučićima ili mjehurićima, natron/pak-papir ili pak obične novine. Upotrijebite kutiju odgovarajuće veličine za svaki predmet.
Na samom kraju spakirajte u zasebnu kutiju sve one osnovne potrepštine koje će vam zatrebati odmah po dolasku u novi dom, poput toaletnih potrepština, presvlake, posteljine te kuhinjskog pribora.
Pakiranje i premještanje osjetljivih i lomljivih predmeta bilo koje vrste zahtijeva posebnu pažnju kako bi se spriječila moguća oštećenja. Svakako će vam trebati pucketava folija, u koju ćete zamotati svaki predmet pojedinačno, zatim ga polako staviti u kutiju koja je na dnu dodatno obložena, a prazna mjesta između kutije i predmeta obvezno ispunite dodatnim pak- papirom ili običnim zgužvanim novinama. Ne zaboravite svaku kutiju označiti riječju „lomljivoˮ.
Kada je riječ o pomicanju odnosno premještanju velikih komada namještaja, važno je prije svega unaprijed pripremiti i isplanirati čitavi proces. Prvo izmjerite namještaj, a zatim vrata ili prolaze kroz koje on mora proći. Pri tome ne zaboravite procijeniti i stubište, osobito ako je dvokrako i ima odmorišta odnosno podeste sa zavojima pod oštrim kutom. Ako ne postoji drugi način, rastavite problematične komade namještaja i ne zaboravite označiti dijelove kako biste namještaj kasnije lakše ponovno sastavili.
Također je korisno pripremiti plan kojim će se redoslijedom namještaj utovarivati i istovarivati iz automobila ili kombija odnosno kamiona.
Razmislite o angažiranju profesionalne tvrtke za selidbe za sigurno podizanje i prijevoz teških predmeta i velikih komada namještaja, ako ne i cijelog vašeg namještaja ako niste u mogućnosti te poslove i prijevoz obaviti sami.
Najbolji način da pronađete pouzdanu tvrtku za selidbe je da temeljito istražite sve one koje se oglašavaju u vašem području. Potražite tvrtke s pozitivnim ocjenama i izvrsnim recenzijama i zatražite od njih neobvezujuću ponudu. Provjerite i nude li usluge koje su vam najvažnije (pakiranje ili premještanje osjetljivih ili glomaznih stvari ili osiguranje itd.).
Troškovi unajmljivanja tvrtke za selidbe ovise o nekoliko čimbenika, prije svega o udaljenosti, odnosno kilometraži seljenja stvari, težini i broju stvari koje selite, vrsti i razini potrebne usluge te o dobu godine u kojem se selite. U prosjeku, lokalni troškovi selidbe mogu se kretati od nekoliko stotina do nekoliko tisuća eura, dok troškovi međunarodne selidbe mogu iznositi od nekoliko tisuća do desetaka tisuća eura. Preporučuje se da potražite više ponuda i usporedite njihove usluge i cijene kako biste donijeli pravu i informiranu odluku.
Usluga preseljenja u novi dom zapravo obuhvaća cijeli spektar raznih poslova, kao što su sortiranje, pakiranje, utovar, transport, istovar i raspakiranje stvari, zatim i smještanje namještaja i stvari u novom domu. Specijalizirane tvrtke često nude i neke dodatne usluge, poput skladištenja stvari u svojim prostorijama. Angažiranjem specijalizirane tvrtke izbjeći ćete stres i fizički napor, koji su neizbježni pri pothvatu ove vrste i veličine, a zauzvrat ćete dobiti stručnu i profesionalnu uslugu. Uz to ćete također uštedjeti svoje vrijeme i iskoristiti ga za druge stvari.
Ako imate kućnog ljubimca, preporučujemo vam da ga tijekom selidbe odvedete na neko sigurno mjesto daleko od kuće. Ako je to izvedivo, povjerite svog ljubimca prijatelju ili članu obitelji, ili možda čak razmislite o tome da ga ostavite u hotelu za ljubimce. Ako vam ove mogućnosti nisu dostupne, uključite TV ili glazbu, dajte mu puno igračaka, raznih „poslastica” ili ga smjestite negdje blizu prozora kako bi mogao promatrati okolinu. Na taj način mu možete odvratiti pažnju dok traje vaš „kaosˮ. Osim toga, važno je postupno prilagođavati ljubimca na novu okolinu kada se selite kako biste mu smanjili stres i tjeskobu.
Općenito govoreći, najbolje vrijeme za selidbu je svakako tijekom ljetnih mjeseci, između svibnja i rujna. No u to doba ova usluga može biti i najskuplja zbog velike potražnje. Selidba izvan sezone, poput jeseni ili zime, često je cjenovno pristupačnija, ali može zahtijevati više planiranja i truda kako bi se izbjeglo loše vrijeme. S druge strane, možda zbog specifičnih okolnosti u kojima se nalazite ili nekih privatnih razloga možda nećete ni biti u situaciji da birate termin.